کد خبر: 981584
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر این سازمان ۴۰ هزار پروژه کوچک زودبازده را در کشور اجرا می‌کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد زهرایی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران در حال حاضر ۴۰ هزار پروژه زودبازده دارد، اظهار کرد: ۲۷ هزار پروژه از این طرح بزرگ که با عنوان خدمت‌رسانی همزمان در ۱۳ بهمن سال گذشته کلید خورده در حال اجراست.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار پروژه از این تعداد پروژه‌ها در استان‌های کردستان، خراسان جنوبی و همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: ۱۰هزار طرح نیز از ۲۷ هزار پروژه در حال اجرا طی دو ماه آینده افتتاح می‌شود که ۱۳ هزار طرح باقیمانده از ۴۰ هزار پروژه در زمان‌های بعد اجرا می‌شود. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ طرح از پروژه ۴۰ هزاری واگذار شده به سازمان در استان گیلان در حال اجراست، گفت: اولویت سازمان بسیج سازندگی در راستای اجرای این طرح‌ها در استان گیلان آبرسانی روستا‌ها و تجهیز زیرساخت‌های آن، احداث مسکن محرومین، ایجاد اشتغال و امنیت غذایی مردم است. زهرایی با اعلام اینکه سازمان بسیج سازندگی سپاه کشور تاکنون هزار واحد مسکن محرومین در استان گیلان را احداث کرده است، یادآور شد: هم اکنون ۷۳۰واحد مسکن محرومین از سوی بسیج سازندگی در این استان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۳هزار گروه جهادی خدمت‌رسان محله محور در سراسر کشور داریم که این گروه‌های جهادی در راستای فرمان سال گذشته مقام‌معظم رهبری ساماندهی شده‌اند که در محله خودشان فعالیت می‌کنند. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین از سازماندهی ۱۲هزار گروه جهادی جغرافیامحور در اقشار بیست و دو گانه بسیج مستضعفین خبر داد و عنوان کرد: گسترش یکصد برابری گروه‌های جهادی از برنامه‌های افق ۱۰ ساله بسیج است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تفکر بسیج را از گفتمان عمومی خارج و وارد تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور می‌کند، افزود: در این راستا جهادی‌های ما با تفکر بسیجی با مسئولیت‌پذیری در مساجد در حل مسائل کلان کشور به کمک نظام می‌آیند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار