کد خبر: 978212
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: در این دو سال خون‌دل زیادی خورده‌ام، اما باز هم به حواشی دامن نمی‌زنم تا والیبال به حاشیه نرود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمدرضا داورزنی با کسب ۲۶ رای از مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال، به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد و در این مورد گفت: از مجمع تشکر می‌کنم که دوباره به بنده اعتماد کردند. به بهنام‌محمودی هم تبریک می‌گویم که توانست ۱۵ رای را به خود اختصاص دهد.

او ادامه داد: قصد بنده این نیست که در مورد برخی مسائل صحبت کنم تا والیبال دوباره وارد حاشیه شود.، اما دوستان اگر سوالی دارند می‌توانند از سازمان بازرسی سوال کنند و اطلاعات غلط آن‌ها نباید دلیل ایجاد حاشیه شود. در دو تا سه سال گذشته خون‌دل زیادی از چنین مسائلی خورده‌ام، اما الان نیز تصمیم دارم از این صحبت‌های دوستان بگذرم.

رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: والیبال به روز‌های خوبی رسیده بود و از دوستان باز هم تشکر می‌کنم که همچنان پا به رکاب هستند تا والیبال باز هم به روز‌های اوج خود و بالاتر از جایگاه فعلی‌اش برسد. ما باید تحمل نقد و نظرات مخالف را داشته باشیم تا به انتظارات مردم که اقتدار والیبال است دست پیدا کنیم.

او گفت: از آقای داوری و فتاحی هم تشکر می‌کنم که در این نزدیک به یک سال زحمات والیبال بر دوش آن‌ها بود و بدون چشم‌داشت به این رشته خدمت کردند.

رئیس فدراسیون والیبال پس از اتمام مجمع در جمع خبرنگاران درباره آینده این رشته گفت: افراد به عنوان کاندیدا نظرات خود را اعلام کردند ومجمع آزادانه رای داد. نهایتا ۲۶ نفر به بنده اعتماد کردند و طبیعی است که دغدغه همه خوب شدن حال والیبال باشد که الان خوب نیست. والیبال رشته‌ای است که همواره باعث غرور ملی و خوشحالی جامعه شده است.

او افزود: امیدوار هستیم برنامه‌ها را به خوبی پیش ببریم. الان انتخابی المپیک را پیش رو داریم و متاسفانه وضعیت خوبی نداریم. باید وضعیت را بهبود ببخشیم. اکثر بازیکنان ما خارج از ایران هستند و ازدوی تیم ملی برقرار نیست. سایر تیم‌ها مانند چین که میزبان انتخابی است، لیگ خود را لغو کرده است تا تیم ملی آن‌ها آماده شود.

داورزنی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما شرایط خوبی‌ندارند و با مصدومیت‌هایی مواجه هستند. امیدوار هستیم تا در این مدت باقی مانده باشگاه‌ها فشار زیادی روی بازیکنان خود وارد نکنند تا آن‌ها را در انتخابی المپیک به صورت صد درصدی داشته باشیم. من فکر می‌کنم در حال حاضر انتخابی المپیک از خود المپیک برای ما مهم‌تر است. بعد از انتخابی المپیک نیز برنامه ریزی‌های خود را اعلام خواهیم کرد. الان هدف برگرداندن تیم ملی به شرایط بهتر است که نیاز به تدبیر بهتر دارد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: همچنین والیبال ساحلی و بخش بانوان ما باید بیش از این‌ها مورد توجه قرارگیرند که در ادامه به آن‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

داورزنی در مورد قاطع نبود آرا نیز گفت: به هر ترتیب قرار نیست وقتی در مجمعی شرکت می‌کنید همه به شما رای دهند. این نتایج رای‌ها نشان می‌دهد که همه به صورت کاملا آزادانه رای دادند. یک قسمتی از مجمع به نیروی جدید رای دادند و پیش خود گفتند که بهتر است یک فرد جدید رئیس فدراسیون شود، چون داورزنی در ۱۲ سال حضورش همه توان خود را به کار گرفته است.

همچنین بهنام محمودی که در انتخابات صاحب ۱۵ رای شد، گفت: از همه اعضای مطالبه‌گری که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم. بنده در خدمت آقای داورزنی هستم و باید بگویم این افرادی که به بنده رای دادند مطالبه‌گر هستند و بهتر است به خواسته‌های آن‌ها توجه شود. امیدوارم والیبال همچنان رو به رشد باشد. ما همه خانواده والیبال هستیم و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت دارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار