کد خبر: 977886
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: اگر چین در جام جهانی مصر نتیجه نمی‌گرفت سهمیه المپیک ایران قطعی بود، اما بیشتر از چیزی که فکر می‌کردیم، امتیاز گرفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : پیمان فخری درباره عملکرد تیم ملی سابر ایران در بخش انفرادی و تیمی جام جهانی مصر بیان کرد: ما فعلا برای انفرادی برنامه‌ای نداریم و تمام تلاش و هم و غم ما برای بخش تیمی است چراکه رقابت در بخش تیمی فوق العاده حساس شده است و سهمیه ما برای المپیک قطعی نشد.

او ادامه داد: البته ما در جام جهانی مصر ششم شدیم و امتیازی که می‌خواستیم را به دست آوردیم، اما از آن طرف تیم چین، آمریکا و فرانسه را شکست داد و هفتم شد و معادلات را بهم زد، اگر چین در این مسابقات نتیجه نمی‌گرفت، کار تمام بود. با این حال هنوز سه مسابقه دیگر برای کسب سهمیه پیش رو داریم.

فخری در مورد رقابت نفس گیر ایران برابر ژاپن که با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ پیروز شد، گفت: بازی نفس گیری با ژاپن داشتیم. ژاپنی‌ها فوق العاده خوب هستند و تیم کمی نیست، اما در نهایت توانستیم این تیم را شکست دهیم. برابر مجارستان هم خوب بازی کردیم و سابریست‌های ایران فوق العاده بودند. مجارستان نایب قهرمان جهان است و ما را با نتیجه ۴۵ بر ۳۹ شکست داد در حالی که ایتالیا را با نتیجه ۴۵ بر ۳۷ از پیش رو برداشت و در نهایت هم فینالیست شد و این نشان می‌دهد مجارستان تیم کمی نبود.

سرمربی سابر ایران در پاسخ به این پرسش که از عملکرد تیم در جام جهانی مصر راضی بود یا خیر، تصریح کرد: از عملکرد خودمان راضی هستیم. من قبلا هم گفته بودم اگر جزو شش تیم برتر قرار بگیریم وضعیتمان خوب است که توانستیم ششم شویم. البته در مصر باید امتیازات ما بیشتر می‌شد با این حال به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم، اما چین بیشتر از چیزی که فکر می‌کردیم امتیازبه دست آورد و وارد هشت تیم برتر شد. همین مسئله معادلات را پیچیده کرد. با این حال ان شاءالله برای جام جهانی ورشو لهستان آماده می‌شویم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار