کد خبر: 967443
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
وکیلی: بدون حرف و حدیث کوبا را بردیم
مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات پسران زیر ۱۹ سال قهرمانی جهان که به میزبانی تونس در حال برگزاری است تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان توانست با حساب سه بر صفر از سد کوبا بگذرد تا در جمع هشت تیم پایانی قرار بگیرد. بلند قامتان کشورمان در یک چهارم نهایی امروز از ساعت ۱۹/۳۰ به مصاف تیم پر افتخار تریم مدعی این رقابت‌ها روسیه می‌رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان کشورمان با اشاره به پیروزی برابر کوبا گفت: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم. تیم حریف یعنی کوبا از لحاظ جسمانی در شرایط ایده آلی قرار داشتند و انصافا جز یکی بهترین تیم‌های این رقابت‌ها به شمار می‌رفت. کوبا تیمی بود که در مرحله گروهی خود موفق شده بود برزیل را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.
 
ایران – روسیه نبرد با یکی از پر افتخارترین مدعی‌ها
وی افزود: در بازی برابر کوبا بچه‌ها با پشت سر گذاشتن یک ریکاوری خوب بعد از یک بازی سخت به میدان رفتند و بدون هیچ حرف و حدیثی این تیم قدرتمند را شکست دادند و امروز برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف تیم روسیه برویم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه خاطر نشان کرد: همیشه به بازیکنانم گوشزد می‌کنم در طول مسابقه استرس و اظطراب را کنار بگذارند و همان طور که درتمرینات بازی می‌کنیم بازی کنند. همین تفکر باعق شد تا کوبای قدرتمند را شکست دهیم و دل مردم را شاد کنیم. ما باید نماینده خوبی باری کشورمان باشیم و به هدف اصلی مان برسیم.

***
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در حالی به یک هشتم نهایی راه یافته بود که در مرحله مقدماتی از ۴ مسابقه فقط دو برد کسب کرد. شاگردان وکیلی در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های چک و ایتالیا نتیجه را واگذار کرد و تیم‌های بلغارستان و کلمبیا را هم شکست داد تا شوک بزرگی برای کادر فنی بوجود آید هر چند که مصدومیت امیر حسین توخته یکی از ستاره‌های تیم تاثیر زیادی در این نتایج داشت، اما به هر برای تیم مدعی قهرانی این نتایج غیر قابل تصور بود.
شاگردان وکیلی در حالی امروز به مصاف تیم روسیه می‌روند که این تیم پس از برزیل بعنوان پرافتخار‌ترین مدعی به حساب می‌رود و در بازی قبلی توانست ۳ بر صفر آمریکا را شکست دهد. تیم برنده این نبرد حساس و دیدنی پا به مرحله یک چهارم نهایی می‌گذارد تا کم کم تلکلیف این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار