کد خبر: 953680
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
هفته بیست و هشتم لیگ برتر
در سومین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز نساجی در حالی که میزبان صنعت نفت بود که با توجه به ۱۰ نفره شدن حریف بازهم نتوانست پیروز میدان باشد و۲ بر یک مغلوب مهمان خود شد. در دیگر دیدار نفت مسجد سلیمان گل تساوی را دقیقه ۱۰۰ به سپیدرود زد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در ادامه هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، در مازندران، تیم نساجی از ساعت ۱۷ میزبان صنعت نفت آبادان بود که در نهایت دو بر صفر یک این تیم آبادانی شکست خورد.
جاناتان بالوتلی در دقیقه ۴۵ و محمدرضا غبیشاوی دقیقه ۶۷ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.
نظری در دقیقه ۹۰ توانست یکی از گل‌های نساجی را جبران کند. از نکات قابل توجه این دیدار اخراج بازیکن نفت آبادان در دقیقه ۸ بود. نفت آبادان چهارمین پیروزی متوالی خود را در شرایطی کسب کرد. نفت با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و به طور موقت به رده هشتم جدول صعود کرد. با این پیروزی شاگردان سرجیو ۳۳ امتیازی شدند. نساجی هم با ۳۰ امتیاز در همان رده یازدهم باقی ماند
فرار مسجد سلیمان از سقوط به لیگ یک در دقیقه ۱۰۰
در دیگر دیدار تیم‌های رده پایین جدول در حالی به مصاف هم رفتند که سپید رود تا دقیقه ۱۰۰ از میزبان خود تیم مسجد سلیمان پیش بود، اما در نهایت این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. هر دو تیم با توجه به نتایجی که دراین فصل کسب کرده‌اند در انتهای جدول قرار دارند. استقلال خوزستان اولین تیمی است که دیروز به خاطر باخت به استقلال تهران به دسته اول سقوط کرد.
در این دیدار حساس و دیدنی مهرداد بایرامی در دقیقه ۵۵ برای سپیدرود و اکبر آفاقی در دقیقه ۱۰+۹۰ کار را به تساوی کشاند. وقتی سپیدرود موفق به گلزنی شد، ناگهان کریمی به دلیل برخورد یک شی به سرش دچار مصدومیت شد و به روی زمین افتاد.
آسیب‌دیدگی فیروز کریمی باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود. پزشکات حاضر در ورزشگاه برای مداوای کریمی به کنار زمین آمدند و سر او را بانداژ کردند.
کریمی سپس به روی نیمکت برگشت، ولی باتوجه به این‌که از وضعیت عمومی خوبی برخوردار نبود، با آمبولانس برای رسیدگی بیشتر راهی بیمارستان شد.
هواداران نفت مسجد سلیمان در جریان این بازی بار‌ها اشیاء مختلفی به زمین پرتاب کردند. دقیقه ۹۰ بعد از اعلام پنالتی از سوی داور به سود تیم مسجد سلیمان اعضای سپیدرود به تصمیم داور معترض شدند. کوروش ملکی دروازه‌بان سپیدرود توپ را دفع کرد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گل نشد. نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود هم در لحظات پایانی اخراج شد. قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری بود.

سپیدرود در دو هفته پایانی ابتدا میزبان نساجی است و سپس در تهران به مصاف استقلال می‌رود. نفت مسجدسلیمان نیز ابتدا میهمان پیکان است و در هفته پایانی پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

اما دیروز در ادامه دیدار‌های همین هفته تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان در ورزشگاه شهدای خلیج فارس به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. عیسی آل کثیر (۴۴ پیکان) لوسیانو پریرا (۵۱ فولاد) برای دو تیم گلزنی کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار