کد خبر: 911993
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه در واکنش به تحریم‌های روز گذشته آمریکا علیه کشورش اعلام کرد: مسکو بی تردید اقدامات مرتبط به این موضوع را بررسی خواهد کرد.
 

جوان آنلاین: معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های روز گذشته آمریکا علیه کشورش گفت: تحریم‌های آمریکا را تلافی خواهیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه در واکنش به تحریم‌های روز گذشته آمریکا علیه کشورش اعلام کرد: مسکو بی تردید اقدامات مرتبط به این موضوع را بررسی خواهد کرد.

معاون وزیر خارجه روسیه ادامه داد: فهرست جدید تحریم‌های آمریکا شهروندان ما را مورد هدف قرار داده است. واکنش‌های خود در قبال این اقدام آمریکا را بررسی و سپس گزینه‌های مطلوب را انتخاب و تحریم‌ها را تلافی می‌کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اینگونه اقدامات واشنگتن عادی سازی روابط دو جانبه را با مشکل مواجه خواهد ساخت.

این در حالیست که وزارت خزانه داری آمریکا دیروز ۳ شهروند روسیه، ۳ شرکت روسی و ۲ شرکت وابسته به این کشور در خارج از روسیه را تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که این تحریم‌ها در راستای قانون پیشنهادی سال گذشته مبنی بر تقویت رژیم تحریم‌ها علیه روسیه اعمال شده است.

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بار‌ها اعلام کرده است که قصد دارد رابطه آمریکا با روسیه بهبود بخشد، اما مقامات روسیه نیز در طرف مقابل اعلام کرده اند که زمانی که تحریم‌ها وجود دارد، این مسئله امکان پذیر نیست.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار