کد خبر: 821976
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
بازدید وزیر ارشاد دولت دهم از غرفه «روزنامه جوان»
محمد حسینی، دبیر کل کانون دانشگاهیان و وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به تغییرات سه وزارتخانه دولت یازدهم گفت: دولت در دو وزارتخانه ناگزیر به تغییر بود، مثلا در وزارت آموزش و پرورش با وضعیتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمد، چاره ای جز جابه جایی نداشتند اما دولت این مسئله را فرصتی قرار داد تا برای انتخابات، کارهای سیاسی و تبلیغاتی انجام دهد.

دولت در تغییرات سه وزارتخانه به دنبال فرصت تبليغاتي -  انتخاباتي است / کمک می‌کنیم یک نیروی انقلابی و متعهد وارد كارزار انتخابات شودمحمد حسینی، دبیر کل کانون دانشگاهیان و وزیر ارشاد دولت دهم در جریان بازدید از غرفه «روزنامه جوان» با اشاره به تغییرات سه وزارتخانه دولت یازدهم گفت: دولت در دو وزارتخانه ناگزیر به تغییر بود، مثلا در وزارت آموزش و پرورش با وضعیتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمد، چاره ای جز جابه جایی نداشتند اما دولت این مسئله را فرصتی قرار داد تا برای انتخابات، کارهای سیاسی و تبلیغاتی انجام دهد.

 

حسینی افزود: دولت این تغییرات را انجام داد تا اقشار تاثیرگذار یعنی هنرمندان، معلمان و ورزشکاران را برای انتخابات بسیج کنند، از این رو به نظر می رسد افراد جدیدی را وارد کردند تا بتوانند شعارهای تازه و وعده های جدید دهند. اما این تغییر و تحول تاثیری بر جامعه ندارد و بعید به نظر می رسد که کار جدیدی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه انتظار مردم تغییر و تحول در حوزه های اقتصادی و معیشتی است تا تاثیر آن را بر زندگی روزمره خود مشاهده کنند، گفت: متاسفانه تغییرات در حوزه هایی به وجود آمد که نتوانست انتظارات مردم را پاسخ دهد، این در حالی است که حتی حامیان دولت هم از ابتدا کم و بیش نسبت به این ترکیب کابینه اعتراضاتی داشتند و در حال حاضر هم دائم در حال پیگیری و مطالبه هستند.

 

دبیر کل کانون دانشگاهیان اظهار داشت: به نظر می رسد اگر دولت با همین وضعیت به پایان برسد، ما شاهد یک دولت متشکل از وزرایی خواهیم بود که آن نشاط، شادابی، تحرک و پویایی لازم را ندارند و همین امور روزمره وضع موجود ادامه پیدا خواهد کرد که ضعف ها ایراداتی به وجود می آید و مشکلات هم افزون تر می شود، اما به طور کل تا پایان این دوره ما شاهد و تغییر رویکرد و شروع یک فصل جدید در وضعیت کشور نخواهیم بود.

 

 

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمزمه هایی در خصوص کاندید شدن وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده شنیده می شود، گفت: نه، چنین قصدی ندارم اما ما کمک می کنیم یک نیروی انقلابی و متعهد روی کار آید تا تغییر و تحولی در کشور را ایجاد کند. ما با افراد مختلف رایزنی می کنیم که نیروهای ارزشی به یک فرد واحد برسند و البته انتظار مردم هم همین است. ما مرتب به شهرها و استان های مختلف سفر می کنیم و همه توقع دارند یک کاندیدا توانمند با سابقه کار اجرایی وارد عرصه شود تا تغییری در وضعیت کشور ایجاد شود.  

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
ارزو بر جوانان عيب نيست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار