کد خبر: 1158311
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به مناسبت روز دختران
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر را به همه دختران عزیز ایران اسلامی بالأخص دختران استان البرز تبریک گفت.

متن پیام حضرت آیت‌الله حسینی همدانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسول خدا فرمودند:

«هر خانه‌ای که در آن دختر باشد، هرروز دوازده برکت و رحمت از آسمان ارزانی‌اش می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌گردد»

جامع‌الاخبار

موهبت دختر داشتن و آثاری که در آینده‌ی جامعه از جهات مختلف دارند در دین مبین اسلام آن‌چنان روشن است که با کمی دقت در احادیث ائمه معصومین علیهم‌السلام که در اختیارداریم به دست می‌آید.

درزمانی که دختر داشتن مایه‌ی سرافکندگی جوامع بود، خداوند مسیر هدایت بشر را از دامان پاک دختر رسول مکرم اسلام قرار داد تا خط بطلانی بر افکار جاهلی باشد.

در طول تاریخ نیز کم نبودند دختران تأثیرگذاری که با حفظ شأن و حیای خود در راه پیشرفت انسان‌ها تلاش کردند.

وجود بابرکت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها که در کنار قبر مطهرش کانون علم و آگاهی شکل‌گرفته، خود نشانه‌ی دیگری از اهمیت و جایگاه دختران در اسلام عزیز است.

هم‌اکنون نیز که دنیا به زمین مسابقه‌ای برای از بین بردن امتیازات فطری و توانایی خارق‌العاده دختران تبدیل‌شده است، دختران مسلمان در همه جبهه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و ورزشی با در نظر داشتن دستورات الهی که بر‌مبنای خلقت و زوایای گوناگون روح و جسم آن‌هاست، فعالیت می‌کنند و خدای تعالی را شاکریم که هرروز شاهد موفقیت‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف هستیم.

دختران عزیزم در استان البرز

شما نور چشم خانواده و جامعه هستید

آنچه از شما در گام دوم انقلاب انتظار می‌رود داشتن امید همراه با حفظ روحیه‌ی شاد و انگیزه‌ی متعالی اسلامی و انقلابی برای پیشرفت و ساختن آینده‌ی آباد ایران قوی و عزیز است.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار