کد خبر: 1156268
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

یکی از دستگیرشدگان ناآرامی‌های سال گذشته، علیه ادعا‌های یک دستگیرشده دیگر دست به افشاگری اینستاگرامی زد. نیلوفر شاکری که از بازداشتی‌ها در استان البرز بود، در مورد آرمیتا عباسی دیگر بازداشتی این استان و دروغ‌های او نوشته است.
آرمیتا عباسی در جریان عفو گسترده رهبر انقلاب در اواخر سال گذشته از زندان آزاد شد. در زمانی که او در بازداشت بود، خبرگزاری امریکایی سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. سی‌ان‌ان حتی مدعی شد آرمیتا عباسی در حالی به بیمارستان آورده شده که دچار خونریزی ناشی از تجاوز بوده است! اما وقتی آرمیتا عباسی از زندان آزاد شد، رنگ و رو و مو‌های تازه رنگ شده‌اش و ناخن‌های سوهان کشیده و مرتبش نشان می‌داد که چقدر اخبار مربوط به شکنجه او راست بوده است!
این موضوع باعث اعتراض کاربران مجازی شد تا جایی که یک کاربر روی عکس او نوشت: «احتمالاً پاچه‌مو پاره کنین، ولی این آدم اونی که ازش ساختن نیست! این موها، این ناخن‌ها، این قیافه شاداب مال کسی نیست که با خونریزی داخلی به بیمارستان رفته و دوباره دزدیده شده!»
یک کاربر دیگر نوشته: «این خانم آرمیتا عباسی هست. همونی که ضدانقلاب مدعی هست که جمهوری اسلامی ناخن‌هاش رو کشیده، موهاشو تراشیده، در اعتصاب غذا بوده و بهش تجاوز شده؛ چرا پس اینقدرخوشحاله و ناخن‌هاش بلنده؟»
کاربر دیگری هم نوشته: «اینو می‌گفتن در حال مرگه؟ زندان‌های ایران علاوه بر غذای خوب، ناخن‌کار هم داره انگار».
نکته جالبی که روز دو‌شنبه اتفاق افتاد، استوری‌های نیلوفر شاکری بود. او نوشته بود: «دومین روز دستگیری ما آرمیتا رو گرفتن ۲ روزم قبل من آزاد شد. از اول تا آخرش رو حفظم. حتی یک سیلی هم نخورد حتی یه تو هم نشنید. وقتی هیچ کس تماس نداشت این خانوم داشت! وقتی همه ممنوع الملاقات بودن این خانوم با باباش ملاقات حضوری داشت. وقتی همه ممنوع الوکیل بودن این خانوم وکیل داشت. اخبار داخل زندان رو می‌فروخت تایم تماس می‌گرفت. دیگه نمی‌تونم سکوت کنم. وقتی ما اعتصاب بودیم مادرش چو انداخت ما واسه آرمیتا اعتصاب کردیم... این بچه از ما نیست...»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار