کد خبر: 1117104
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
فریدون حسن

در روز‌هایی که تیم ملی و بازیکنان ملی‌پوش ایران مورد شدیدترین حملات از سوی رسانه‌های سعودی و لندنی هستند، اما با یک صدا اعلام می‌کنند که برای شادی دل مردم گام به میدان جام جهانی می‌گذارند، شنیدن برخی صدا‌های ناهنجار از داخل کشور و یکی از بدترین‌های آن صدای حسن عباسی که ضدتیم ملی و بازیکنان فوتبال است، از شیطنت‌های معاندان و دشمنان آزاردهنده‌تر و مهلک‌تر است. این روز‌ها روز وحدت و یکپارچگی و حمایت از تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی است و بدون تعارف و رودربایستی باید گفت هر کس در هر لباس و مقامی در این روز‌های مهم و حساس علیه تیم ملی و بازیکنان فوتبال موضع‌گیری کند و حرف بزند در پازل دشمن قرار می‌گیرد و اقدامش نابخشودنی است.
اینکه یک نفر بدون اینکه صلاحیت اظهارنظر داشته باشد هرچند وقت یک‌بار هرچه دلش بخواهد بگوید و بعد هم وانمود کند نظرش، نظر نظام و حاکمیت است اصلاً پذیرفتنی نیست. این کار عملاً آتش‌بیاری برای معرکه اغتشاشاتی است که دو ماه است کشور گریبانگیر آن است. پس باید با آن برخوردی قاطع صورت گیرد، برخوردی که به اطلاع همگان هم برسد.
صرف احضار به دادسرا هرچند می‌تواند شروع خوبی باشد، اما به‌طور حتم کافی نیست و باید برخوردی قاطع‌تر صورت گیرد تا در روز‌هایی که باید اتحاد و همدلی حرف همه باشد دیگر کسی جرئت نکند به بهانه‌های واهی این اتحاد را خراب کند.
شنیدن چنین حرف‌هایی، آن هم در روز‌هایی که می‌بینیم خانواده بازیکنان تیم ملی چگونه از جان و دل برای موفقیت تیم ملی کشور و سربلندی پرچم و سرود ایران دعا می‌کنند، این واقعیت را نشان می‌دهد که برخی خواص بی‌بصیرت چگونه در بزنگاه‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و باعث شادی جبهه مقابل و سوءاستفاده آن‌ها می‌شوند.
اینکه حسن عباسی با ادعای فرهیختگی و اندیشمندی، بازیکنان تیم ملی و کل فوتبال را به تعدادی معدود گره بزند، هیچ نشانی از فرهیختگی و اندیشمندی ندارد. قبلاً هم گفته‌ایم که او بهتر است حداقل مطالعه‌ای در خصوص شهدای ورزشکار به‌خصوص فوتبالی‌های آن داشته باشد و بعد به این صراحت به همه بتازد و اسباب آشوب و بلوا را فراهم کند. امروز برخورد با چنین حرکاتی همردیف برخورد با اغتشاشگران است، چراکه ضربه‌ای که خودی می‌زند دردناک‌تر از ضربه‌ای است که از دشمن رودررو می‌خوریم. بدون تردید اگر همان زمان که با همین حساب کاربری به اهالی فوتبال توهین شد و خانواده آن‌ها زیر سؤال رفت برخورد می‌شد، امروز دیگر شاهد چنین رفتار شائبه‌برانگیزی نبودیم.
در یک کلمه باید عنوان کنیم که حمایت از تیم ملی و بازیکنان آن در برابر حملات گسترده و بی‌رحمانه رسانه‌های معاند و اجیرشدگان داخلی و خارجی‌شان امروز وظیفه همه ماست و اگر کسی خلاف این جریان حرکت کند فقط در زمین دشمن و مقابل خواست مردم ایران که موفقیت تیم ملی است بازی کرده است؛ بنابراین این انتظار وجود دارد که اگر این حساب کاربری متعلق به حسن عباسی نیست آن را تکذیب کند و اگر هم هست با یک عذرخواهی رسمی و پذیرفتن هرگونه مجازاتی که برای او در نظر گرفته می‌شود، اسباب آرامش افکار عمومی و بازیکنان تیم ملی را فراهم کند. در یک ماه گذشته هجمه سنگینی از سوی دشمنان و شبکه‌های فارسی زبان معاند صورت گرفت تا تیم ملی ایران از جام جهانی حذف شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه خبرنگاران شبکه سعودی اینترنشنال از ورود به قطر منع شدند. شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی نیز از اعزام خبرنگار امتناع کرد و در برابر تیم ملی ایران سیاست بایکوت و تخریب را در پیش گرفت. حالا یک حساب توئیتری به عنوان یار کمکی شبکه‌های معاند وارد میدان شده است که انتظار می‌رود مسئولان در برابر این اظهارات غیراخلاقی و حاشیه‌ساز تصمیم قاطع بگیرند، چون ظاهراً باید رسانه‌های معاند را رها کنیم و جناب عباسی را بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار