کد خبر: 1116852
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان آخرین جزئیات از نحوه و مکان دقیق دستگیری قاتل شهدای مدافع امنیت مشهد و همدستان وی در این استان را تشریح کرد.

خروجی خبرگزاری‌ها صبح امروز حکایت از دستگیری فردی که روز پنجشنبه بیست و ششم آبان ماه شهیدان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده را در منطقه حر عاملی مشهد به شهادت رسانده بود؛ داشت.

سرهنگ سید علی میر احمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به جزئیاتی از نحوه دستگیری قاتل گفت: پیرو خبر و اطلاعات دریافتی از پلیس استان خراسان رضوی، بلافاصله با بسیج امکانات و استفاده از سامانه‌های نظارتی و هوشمند پلیس، خودروی این شخص در چتر اطلاعاتی پلیس سمنان قرار گرفت و پلیس، لحظه‌به‌لحظه این خودرو را کنترل کرده و در دسترس داشت.

وی تصریح کرد: پلیس استان سمنان در هفته‌های اخیر با اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی مبادی ورودی و خروجی این استان را به‌دقت زیر نظر داشته و تحت کنترل خود قرار داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل و همدستانش در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و افزود: در این ساعت راننده و چهار سرنشین خودروی مذکور در عملیاتی منسجم و اقدامی غافلگیرانه زمین‌گیر شد.

سرهنگ میر احمدی با بیان اینکه متهمان در همان ساعات اولیه بلافاصله تحت بازجویی و تحقیق قرار گرفتند تصریح کرد: قاتل مردی ۲۳ ساله و با هویت مشخص اهل و ساکن مشهد بوده و به قتل ۲ نفر از حافظان امنیت در مشهد مقدس با چاقو اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه متهم قصد متواری شدن از کشور و پناهنده شدن در یکی از کشور‌های خارجی را داشت افزود: خودروی توقیف‌شده پنج سرنشین داشت که ۲ نفر ایرانی و ۳ نفر از اتباع خارجی بودند. همگی دستگیرشده و تحت پیگرد قرار گرفتند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، انگیزه متهم و اطلاعات بیشتر نیاز به بررسی دارد که توسط پلیس خراسان رضوی باید بررسی و پیگیری شده و به اطلاع مردم برسد.

عصر روز پنجشنبه ۲۶ آبان در منطقه چهارراه حر عاملی مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند.

پس از حضور به‌موقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند، اما تعدادی از این عناصر آشوبگر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به‌صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر از آنان را شهید کردند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار