کد خبر: 1107497
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

بهترین شهربازی های تهران

رپورتاژ آگهی/ تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران است که در آن اغلب موارد رتبه‌ی یک را دارند. یکی از رتبه‌های یک در تعداد و تنوع شهربازی های آن است. تهران دارای بیش از 20 شهربازی است که به صورت روباز و سرپوشیده در بخش‌های مختلف شهر فعال هستند و اوقات خوشی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‎کنند. اگر با بهترین شهربازی های تهران آشنایی داشته باشید، می‌توانید برای ساختن لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

ارم، یکی از قدیمی‌ترین شهربازی های فعال تهران

پارک ارم یکی از قدیمی‌ترین‌های شهربازی‌های تهران است که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است. این پارک که در مسیر ابتدایی اتوبان تهران کرج قرار دارد، دارای ۳ شهر بازی لونا است که در مجموع دارای ۷۳ دستگاه و وسیله‌ی بازی است. در این شهربازی لونا پارک ۱ مناسب کودکان زیر ۱۴ سال بوده و لونا پارک‌های ۲ و ۳ با وسایل بازی متنوع برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است.

در سرزمین عجایب چه خبر است؟

سرزمین عجایب یکی از شهربازی‌های معروف و عالی سرپوشیده در تهران است. سرزمین عجایب در غرب تهران و در طبقه‌ی آخر پاساژ تیراژه قرار دارد. در اینجا حدود ۳۰۰ بازی متنوع، کودکان و بزرگسالان را سرگرم می‌کند. با توجه به موقعیت مکانی این شهربازی، اگر برای رزرو هتل اسپیناس اقدام کرده‌اید، می‌توانید برای رفتن به سرزمین عجایب برنامه‌ریزی کنید زیرا که این دو مکان فاصله‌ی زیادی با هم ندارند.

شهربازی فان تایم دو شعبه دارد

فان تایم یک نام بین‌المللی برای شهربازی است که در شهرهای ترکیه، تبریز و تهران شعباتی دارد. این شهربازی در تهران در دو مرکز خرید یعنی ارگ تجریش و پالادیوم شعبه دارد که در هر دوی آنها بازی‌های مهیجی برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. علاقمندان به هیجان از ۲ تا ۷۰ سال می‌توانند برای تفریح در این شهربازی وسایل بازی مناسب خود را پیدا کنند. در این شهربازی مراسم تولد برای کودکان نیز برگزار می‌شود. پس هنگام رزرو هتل، می‌توانید برای جشن تولد کودک دلبندتان در یکی از دو شعبه‌ی این شهربازی برنامه‌ریزی کنید.

شهربازی دریاچه چیتگر برای تمام سنین

همزمان که لیست هتل تهران را مرور می‌کنید، به شهربازی دریاچه‌ی چیتگر بروید. این شهربازی با نام سرزمین شگفت‌انگیز معروف است و یک مکان تفریحی مناسب برای بزرگسالان و البته کودکان است. شما می‌توانید در این شهربازی هم خودتان تفریح کنید و هم برای کودکانتان وسایل بازی مناسب را پیدا کنید. بعضی از بخش‌های مختلف این شهربازی سافاری وحشت، ماشین کوبنده، سینما پرواز، سوله‌بازی، کارتینگ و ماژول وی آر هستند.

آیا برج میلاد شهربازی هم دارد؟

برج میلاد علاوه بر مراکز عالی و متنوع تفریحی، یک شهربازی با وسایل بازی محدود نیز در خود جای داده است. این شهربازی که در فضای بیرونی و محوطه‌ی خارجی برج قرار دارد، در حال حاضر دارای ۶ وسیله‌ی بازی است. وسایل بازی این جا عبارتند از: ماشین برقی، فریزبی، چرخ‌ و فلک، ترن هوایی، تاب اسکای و چرخ و فلک (مری گوراند) ماداگاسکار.

شهربازی کورش مال چه نام دارد؟

کورش مال یکی از معروف‌ترین و پرترددترین مراکز خرید در غرب تهران است و طبیعی است که یک شهربازی جذاب در آن جا خوش کرده باشد. این شهربازی ژوپیتر نام دارد و یکی از جاهای خوب تفریحی برای کودکان و البته بزرگسالان است. شما در کوروش مال می‌توانید پس از خرید از مغازه‌های لوکس و امروزی و نوش جان کردن یک غذای خوشمزه در فودکورت آن، به پردیس سینمایی و شهربازی ژوپیتر بروید. در شهربازی ژوپیتر بیش از ۱۱۰ بازی جذاب، مانند بازی‌های واقعیت مجازی و شبیه‌ساز فرمول ۱، موتورسواری، مینی بولینگ و ماشین‌های کوبنده وجود دارد.

بهترین شهربازی های تهران

شهربازی فان لند در شمال شرق تهران است

اگر ساکن شرق یا شمال تهران هستید و دوست دارید که به یک شهر بازی بروید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما فان لند است. این شهربازی یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده در تهران است که دارای وسایل بازی زیاد و متنوعی است و حدود 250 بازی ساعت‌های طولانی شما را به خودش مشغول می‌کند. شهربازی فان لند در مرکز خرید الماس هروی است و به شهربازی الماس هروی نیز معروف است. در شهربازی فان لند وسایل بازی متنوعی مخصوص کودکان و بزرگسالان وجود دارد و شما می‌توانید همراه کودکتان اوقات خوشی را در اینجا بگذرانید.

شهربازی چمران معروف به بولینگ عبدو

شهربازی چمران معروف به بولینگ عبدو و یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران است که در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده و بخش‌های متنوعی دارد که یکی از آنها شهربازی چمران است. وسایل بازی شهربازی چمران مناسب کودکان و نوجوانان است، اما جای نگرانی نیست زیرا در اینجا یک سالن تئاتر نیز وجود دارد که در آن نمایش‌های کمدی اجرا می‎شود و شما می‎توانید هنگامی که کودکانتان در شهربازی مشغول تفریح هستند، به تماشای تئاتر بپردازید و یا در سالن بولینگ، این ورزش مفرح را انجام دهید. بخش‌های بازی در مجموعه‌ی چمران عبارتند از: سینمای ۷بعدی، ماشین‌های کوبنده، فایربال، ترن هوایی، هاکی روی میز، فریزبی و شبیه ساز هواپیمای جنگی.

شهربازی صبامال در محدوده جنوب شهر است

خبر خوب برای کسانی که در محدوده‌ی جنوب تهران قصد رفتن به شهربازی را دارند این است که در مجتمع تجاری صبامال، در نزدیکی میدان حر، یک شهربازی خوب وجود دارد که یک شهربازی مناسب برای کودکان است. تعداد وسایل این شهربازی به اندازه‌ی سرزمین عجایب و ژوپیتر زیاد نیست و حدود 40 وسیله‌ی بازی در آن قرار دارد. شاید در ابتدا عدد 40 در مقایسه با 300 وسیله‌ی بازی به نظر شما کم بیاید اما مطمئناً این تعداد وسیله‌ی بازی ساعت‌ها کودکان شما را سرگرم می‎کند. در اینجا می‌توان از چرخ‌وفلک فانتری، ماشین‌های کوبنده، کاروسل و تفریحات دیگری برای کودکان وجود دارد.

شهربازی هورا پارک، دنج و خلوت

شهربازی هورا پارک، یک شهربازی دنج و خلوت در غرب تهران و در مجتمع تفریحی سمرقند واقع شده است. یکی از مزایای این شهربازی این است که کمتر نام آن شنیده شده است، بنابراین مراجعین کمتری دارد و به همین دلیل خلوت‌تر از سایر شهربازی‌های غرب تهران است. در هورا پارک بیش از ۵۰ وسیله‌ی بازی متنوع مخصوص کودکان و بزرگسالان قرار دارد. بنابراین شما می‌توانید در اینجا برای تفریح کودک 3 ساله و پدربزرگ 80 ساله‌ی خود وسیله‌ی بازی مناسب را پیدا کرده و همگی با هم خوش بگذرانید.

شرق تهران به کدام شهربازی برویم؟

شاید فکر کنید که بیشتر شهربازی‌های تهران در غرب این شهر هستند و ساکنین شرق باید مسیر طولانی‌ای را برای رسیدن به آنها طی کنند اما در واقع اینطور نیست. چندین شهربازی در شرق تهران پذیرای علاقمندان به هیجان و بازی هستند. از جمله‌ی این شهربازی‌ها می‌توان به امیر اشاره کرد که یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های شرق است. شهربازی امیر در مجتمع تجاری امیر در خیابان مدنی واقع شده و دارای بیش از ۲۰۰ وسیله‌ی بازی است.

شهربازی تیراژه ۲ یکی دیگر از شهربازی‌های شرق تهران است که در نزدیکی شهربازی امیر و با فاصله‌ی کمی از مترو مدنی قرار دارد. این شهربازی شعبه‌ی دیگری از سرزمین عجایب است که دارای ماشین کوبنده، چرخ ‌و فلک، موتور کوروس، سه گارالی، ایرهالی، قطار کودک و بسیار بازی مهیج دیگر است. در اینجا یک سینما و فودکورت نیز وجود دارد.

شهربازی سرزمین رؤیایی آناهید در سه راه تهرانپارس در برج نیمه‌کاره‌ای که سی سال ناتمام بوده ساخته شده است. این شهربازی برای کودکان ۴ ساله تا پدربزرگ‌های ۹۹ ساله مناسب است و بازی‌هایی نظیر ترن هوایی، دستگاه جایزه‌ای، دستگاه رالی، واقعیت مجازی و باشگاه‌های بولینگ، اسنوکر، بیلیارد بوده و بخشی نیز مخصوص برگزاری مراسم تولد دارد.

بهترین شهربازی های تهران

شهربازی مگامال دارای ترن هوایی است

مگامال یک مرکز خرید بزرگ و معروف در اکباتان است که دارای یک شهربازی سرپوشیده ولی مرتفع است. این شهربازی با ۱۳ متر ارتفاع دارای یک ترن ‌هوایی بلند و هیجان‌انگیز است که آدرنالین زیادی را برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می‎کند. یکی دیگر از وسایل بازی جذاب در این شهربازی، ماشین‌های کوبنده‌ی آن است.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار