کد خبر: 1077343
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
بازیکن پیشین تیم ملی ایران می‌گوید اگر تیم اسکوچیچ با همین شرایط جلو برود از مرحله گروهی جام جهانی صعود می‌کند.
مهدی رجب زاده در گفتگو با ایسنا درباره برتری ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی اظهار کرد: چیزی که توقع داشتم اتفاق افتاد و به جز اوایل بازی بچه‌ها روی بازی سوار بودند. عراق در اول کار غافلگیرانه عمل کرد و چند موقعیت خوب روی دروازه ما به دست آورد، اما بعد از آن بازی دست بچه‌ها افتاد و شرایط به شکلی شد که ایران توپ را در زمین می‌چرخاند و عراق هم دفاع می‌کرد و تلاش می‌کرد ضد حمله بزند.

او ادامه داد: در نیمه اول ایران چند موقعیت خوب از عمق دفاع و کناره‌ها به دست آورد و می‌توانستیم به گل‌های بیش‌تری هم برسیم، اما به نظر من بازیکنان ایران کمی در ضربات آخر بی دقت بودند و باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. در نیمه دوم این حملات ادامه پیدا کرد و ایران روی دروازه عراق فشار آورد. ایرادی که در برخی از صحنه‌ها وجود داشت فضا‌هایی بود که جلوی خط دفاع و کناره‌های ما به عراق می‌رسید و باعث شد عراقی‌ها در چند صحنه خطرناک ظاهر شوند و ما را تحت فشار بگذارند.

این بازیکن پیشین تیم ملی ایران اضافه کرد: البته مشخص بود که عراقی‌ها تیمی نبودند که ما را زیاد تحت فشار بگذارند و این بازی نشان داد ایران از عراق و خیلی از تیم‌های آسیایی برتر است. یک نسل فوتبالی بسیار عالی داریم و بازیکنان ایران اغلب دارند در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند. بازیکنانی هم که در لیگ ایران بازی می‌کنند شرایط خوبی دارند و این نشان می‌دهد تیم ملی ایران یک‌دست و هماهنگ است.

او با بیان این‌که تیم ملی ایران آرامش خوبی پیدا کرده است، گفت: بازیکنان ایران از لحاظ تاکتیکی با هم هماهنگ شده‌اند و از لحاظ هم‌دلی در بهترین وضعیت قرار گرفته‌اند که این بسیار می‌تواند به آینده تیم ملی کمک کند. در آن سه بازی که هیچکس فکر نمی‌کرد بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، تیم ملی نشان داد که عیارش بالاست. اگر با همین شرایط جلو برویم، در جام جهانی هم حرف برای گفتن داریم و برای اولین‌بار می‌توانیم از گروه صعود کنیم.

رجب زاده درباره عملکرد اسکوچیچ بیان کرد: هر مربی که می‌توانست این عملکرد را به دست بیاورد و این‌گونه موفق عمل کند و تیمش سه بازی زود‌تر از پایان رقابت‌ها به جام جهانی برود، حقش است با تیم ملی ادامه دهد و در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار