کد خبر: 1067162
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
عدم پوشش خدمات دندانپزشکی در قالب بسته بیمه پایه دندانپزشکی علیرغم مصوبه هئیت وزیران در تاریخ ۹۹/۹/۱ از سوی سازمان‌های بیمه گر که تاکنون اقدام موثری از سویشان صورت نپذیرفته است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صادقی رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: متاسفانه ارز دولتی تجهیزات ومواد دندانپزشکی از مهر ماه ۱۳۹۸ قطع شده است بنابراین درطول دو سال گذشته موجب شده قیمت مواد وکالا‌های دندانپزشکی از ۵ تا ۱۰ برابر افزایش یابد که این مسئله فشار سنگینی را بر مراکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی وارد می‌نماید در نتیجه شاهد افزایش قیمت خدمات دندانپزشکی هستیم.

وی گفت: عدم پوشش خدمات دندانپزشکی در قالب بسته بیمه پایه دندانپزشکی علیرغم مصوبه هئیت وزیران در تاریخ ۹۹/۹/۱ از سوی سازمان‌های بیمه گر که تاکنون اقدام موثری از سویشان صورت نپذیرفته است از دیگر عوامل بروز این مشکلات است.

رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: عدم بازدارندگی قوانین موجود در حوزه برخورد با متخلفین که عملاً باعث شده افراد فاقد صلاحیت و غیر دندانپزشکی که به صورت زیر زمینی و غیر رسمی فعالیت دارند با ارائه خدمات بی کیفیت سبب آسیب رساندن به مراجعان و مردم می‌شوند. لازم بذکر است که از زمان تصویب قوانین وآیین نامه‌های فعلی بیش از ۳ دهه میگذرد و نیازمند به روز رسانی از سوی مجلس محترم وهئیت وزیران دارد.

صادقی خاطرنشان کرد: درحال حاضر این امیدواری وجود دارد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و همراهی مجلس محترم و اقدامات اساسی که در این حوزه صورت می‌پذیرد مردم عزیزمان شاهد تحولی نو و چشمگیر باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار