کد خبر: 1063224
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره احراز هویت و نحوه ورود دانش آموزان به شبکه شاد توضیح داد و گفت: پلتفرم شاد از روز سوم مهرماه در دسترس است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمود حبیبی در این باره اظهار کرد: دانش آموزان همانند سال گذشته با کدملی و تاریخ تولد احراز هویت می‌شوند.

وی افزود: اطلاعات کلاس اولی‌ها همه به شاد منتقل شده و جای نگرانی درباره ورود به شبکه شاد برای این پایه تحصیلی وجود ندارد. فقط اینکه از سوم مهرماه احراز هویت انجام می‌دهند و وارد شاد می‌شوند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سعی کردیم با آسیب شناسی سال گذشته این اختیار را به معلم و مدیر مدرسه بدهیم که بتوانند کلاس هایشان را مدیریت کنند گفت: اگر به هر دلیلی اطلاعات از سیدا در شاد نیامده بود یا هنوز کلاس بندی‌ها از سوی ما کامل نشده بود که منتقل بشود، مدیر مدرسه می‌تواند کل فضای مدرسه را مدیریت، کلاس درس ایجاد و معلم و دانش آموز به کلاس اختصاص دهد.

حبیبی ادامه داد: حتی معلم هم می‌تواند کلاس ایجاد کند و دانش آموز اختصاص دهد. سعی کردیم ساده‌ترین و کم چالش‌ترین مسیر‌ها را برای همکاران ایجاد کنیم که کمترین دغدغه را داشته باشند. شاد از سوم مهرماه در دسترس است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار