کد خبر: 1063210
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
جدیدترین آزمایش یوتیوب به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌ها را از نسخه دسکتاپ این پلتفرم دانلود کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از اندروید سنترال؛ یکی از مزایای داشتن YouTube Premium، قابلیت دانلود ویدئو‌ها برای مشاهده آفلاین است. با این حال، این ویژگی تاکنون در نسخه دسکتاپ یوتیوب وجود نداشت و در حال حاضر برای آزمایش در دسترس است و یوتیوب روی آن کار می‌کند.

هنگام بازدید از ویدئو‌های یوتیوب، یک مورد جدید ظاهر می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد ویدئو‌ها را دانلود کنند. پس از شروع ویدئو، دکمه‌ای در قسمت پایین آن ظاهر می‌شود که از طریق آن می‌توان ویدئو‌ها را دانلود کرد. محتوای دانلود شده نیز در کنار پنل تنظیمات کیفیت ویدئو قرار می‌گیرد.

ویدئو‌های دانلود شده در یوتیوب ذخیره می‌شوند و در مواقعی که کاربر به اینترنت دسترسی ندارد می‌تواند آن‌ها را مشاهده کند. این ویژگی مدتی است که در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی وجود دارد و اکنون به نسخه وب یوتیوب نیز آمده است. YouTube TV نیز اخیراً با یک افزونه جدید عرضه شده است که امکان بارگیری محتوا را برای مشاهده آفلاین فراهم می‌کند.

این آزمایش فقط تا ۱۹ اکتبر ادامه خواهد داشت، بنابراین اگر می‌خواهید ویدئویی را به صورت آفلاین مشاهده کرده یا آن را دانلود کنید، فقط چند روز وقت دارید. البته ممکن است مدتی بعد گوگل این ویژگی را به عنوان یک ویژگی دائمی در نظر بگیرد، همانطور که ترجمه نظرات نیز ابتدا به صورت آزمایشی فعال شد و مدتی بعد دائمی شد.

این ویژگی را می‌توان از طریق تلفن‌های همراه نیز فعال کرد، اگرچه آزمایش‌های یوتیوب فقط برای مشترکین Premium در دسترس است. دکمه "دانلود" در مرورگر‌های Chrome، Edge و Opera ظاهر می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار