کد خبر: 1044084
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
زن سارق که با پرسه در بیمارستان‌های مرکزی تهران لوازم بیماران بیهوش یا اموال پرستاران را سرقت می‌کرد سرانجام به دام پلیس افتاد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ محمدقاسم طرهانی، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت لوازم همراه بیماران و پرستاران به کلانتری‌۱۴۸ انقلاب گزارش شد. یکی از شاکیان توضیح داد: من برای درمان در یکی از بیمارستان‌های مرکزی تهران پذیرش و بستری شدم. گوشی تلفن همراه و لوازمم هم کنار تخت بود. وقتی از حالت بیهوشی خارج شدم متوجه شدم که لوازم همراهم سرقت شده است. احتمال می‌دهم زمانی که بیهوش بودم کسی وارد شده و لوازم من را سرقت کرده است. یکی از پرستاران هم توضیح داد: من در ایستگاه پرستاری مشغول انجام کار‌های بیماران بودم. وقتی خواستم برای رسیدگی به وضع بیماران بستری ایستگاه پرستاری را ترک کنم متوجه شدم از لوازم پزشکی همراهم خبری نیست. ابتدا همه جا را بررسی کردم، اما لوازم را پیدا نکردم و احتمال می‌دهم که سرقت شده باشد.

بعد از مطرح شدن شکایت مأموران پلیس با حضور در بیمارستان دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند. براساس تصاویر به دست آمده سرقت‌ها از سوی زنی جوان رقم خورده بود. او با پرسه در بیمارستان در فرصت مناسب اموال بیماران و پرستاران را سرقت کرده بود. در شاخه دیگری از بررسی‌ها بود که مأموران پلیس موفق شدند متهم را شناسایی و او را بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل به مصرف مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم. بعد از آن بود که برای تأمین مواد با مشکل مواجه شدم برای همین تصمیم به سرقت گرفتم. برای سرقت هم راهی بیمارستان‌ها می‌شدم و در فرصت مناسب اموال بیماران یا پزشکان و پرستاران را سرقت می‌کردم. اموال سرقت شده را هم به مالخران فروخته و پول آن را صرف خرید و مصرف مواد‌مخدر می‌کردم تا اینکه بازداشت شدم. سرهنگ محمدقاسم طرهانی، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با کامل شدن تحقیقات متهم به همراه پرونده راهی دادسرا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار