کد خبر: 1042258
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کرمانشاه فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به تشدید وضعیت کرونا در این شهرستان، از تمام افراد خواست به این شهرستان سفر نکنند.
فرزاد الماسی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد بستری کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه به دلیل شلوغی بازار و عادی انگاری مسئله کرونا در میان مردم شهرستان و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد سیر افزایشی کرونا در شهرستان هستیم.

وی افزود: کنگاور پیشانی استان است و در مسیر چهارراه اصلی قرار دارد و از طرف سنقر و کلیایی، نهاوند، اسلام آبادغرب، تویسرکان و ... ورودی داریم و همین تردد‌ها موجب شده آمار کرونا در شهرستان صعودی شود.

الماسی گفت: چنانچه تردد‌ها ادامه داشته باشد و مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه باشند، این احتمال وجود دارد که گرفتار پیک چهارم کرونا شویم.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: اگر مسافرت‌های نوروزی و دورهمی‌ها و مهمانی‌ها همچنان ادامه داشته باشد، این انتظار هست که در روز‌های آتی وضعیت کرونا در شهرستان به رنگ "نارنجی" درآید.

وی افزود: مردم کنگاور مردمان خونگرم و مهمان نوازی هستند، اما در این شرایط و با وجود بیماری خطرناکی به اسم کرونا، از تمام افرادی که قصد سفر به شهرستان را دارند می‌خواهیم که به کنگاور نیایند.

الماسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با هماهنگی‌های صورت گرفته نیرو‌های پلیس راه در ورودی‌های شهرستان از ورود خودرو‌های با پلاک نارنجی و قرمز به شهرستان جلوگیری می‌کنند.

این مسئول افزود: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته از هرگونه چادر زدن در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان جلوگیری می‌شود.

فرماندار کنگاور گفت: این انتظار هست که هم مردم خود شهرستان و هم مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند متوجه خطر کرونا باشند و در این ایام تعطیلات در خانه مانده و از گسترش هرچه بیشتر این ویروس پیشگیری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار