کد خبر: 1029630
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ بانکی در دو هفته تعطیلات کرونایی حق ندارد چکی را برگشت بزند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه بانک‌ها حق برگشت زدن چک‌ها را در تعطیلات کرونایی ندارند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ بانکی در این دو هفته (تعطیلات کرونایی) حق ندارد چکی را برگشت بزند و تا ابلاغ دستورات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برگشت زدن چک توسط بانک‌ها غیرقانونی است.

وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در روز‌های گذشته گفت: طبق دستور دولت تخم مرغ داران در ماه اجازه صادرات ۵ هزار تن تخم مرغ را پیدا کردند، این کار هم به دلیل نارضایتی اتحادیه مرغ داران و تخم مرغ داران از پایین بودن قیمت‌ها در ماه گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: این اتحادیه از ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این مجوز را گرفته، اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، عوارض پایین ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی است که از صادر کنندگان تخم مرغ دریافت می‌شود.

عسگری بیان کرد: دولت درصدد افزایش این عوارض است تا این میل به صادرات کاهش یابد و همچنین از افزایش بیشتر قیمت تخم مرغ جلوگیری شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
هر چی که می گن دروغ از آب در می یاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار