کد خبر: 1020318
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
شلیک چندین منور توسط نظامیان رژیم صهیونیستی منجر به بروز آتش‌سوزی در منطقه‌ای در مرز لبنان شد و وزیر دفاع دولت پیشبرد امور لبنان از یونیفل خواست دشمن اسرائیلی را به احترام کامل به بند‌های قطعنامه ۱۷۰۱ وادار کند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: رژیم صهیونیستی در ادامه تنش‌آفرینی‌ها در مرز با لبنان، شب گذشته یک آتش‌سوزی در منطقه «کروم الشراقی» به راه انداخت. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، نظامیان صهیونیستی چندین منور شلیک کردند که این اقدام منجر به راه افتادن آتش‌سوزی در کروم الشراقی میان حصار هوشمند و خط آبی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد.

«زینه عکر» وزیر دفاع دولت پیشبرد امور لبنان از مرکز فرماندهی نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان «یونیفل» بازدید کرد و مورد استقبال فرمانده یونیفل «استفان دل کول» و تعدادی از افسران دیگر قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، در نشستی که در مقر یونیفل برگزار شد درباره آخرین تحولات در سایه کاهش تعداد نیرو‌های یونیفل به علاوه نقض روزانه حریم لبنان بحث و تبادل‌نظر شد. بر اساس بیانیه صادر شده از دفتر وزیر دفاع لبنان، وی اعلام کرد، یونیفل باید دشمن اسرائیلی را به احترام کامل به بند‌های قطعنامه ۱۷۰۱ وادار کند. عکر گفت: پایبندی لبنان به قطعنامه‌های بین‌المللی به معنای شانه خالی کردن از حق‌مان در دفاع از وطن و حاکمیت در مقابل تجاوز‌ها نیست. وی در ادامه بر ضرورت هماهنگی و پایبندی میان ارتش لبنان و نیرو‌های یونفیل برای جلوگیری از تجاوز‌های صهیونیستی تأکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار