کد خبر: 1010782
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
فرماندار خلخال:
فرماندار شهرستان خلخال گفت: سیل دیروز و امروز در مناطق شهری و روستایی خلخال بیش از ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریدون بابایی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده روستایی در خلخال اظهار کرد: سیلی که عصر دیروز در منطقه خلخال به ویژه روستاها و بخش شاهرود جاری شد به مبلمان شهری، زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه‌های این شهرستان، اماکن عمومی و برخی از واحدهای مسکونی خسارت وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیشب عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان آغاز شده و همچنان این روند در مناطق روستایی ادامه دارد.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: امروز نیز بارش شدید باران به سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها منجر شد که در روستای مصطفی‌لو بیش از 20 خانه مسکونی تخریب شده و امدادرسانی به ساکنان این روستاها ادامه دارد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: سیل جاری شده در خلخال، شاهرود و روستاهای اطراف تلفات جانی نداشت اما به مزارع در حال برداشت، باغات و راه‌های مواصلاتی روستایی صدمه زده است.

بابایی افزود: با هماهنگی نیروهای هلال احمر و گروه‌های جهادی امدادرسانی به سیل‌زدگان در مناطق محروم و دورافتاده ادامه دارد که بعد از عادی شدن شرایط برآورد خسارت دقیق انجام و به ستاد مدیریت بحران استان اردبیل گزارش خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر