کد خبر: 1009878
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۲ میلیون و ۳۹۳ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۱ هزار مبتلا به مجموع ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار مبتلا رسیده است.
سرويس جامعه جوان آنلاين: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی «worldometer» تا این لحظه ۱۲ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۹۲ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۵۷ هزار و ۴۹۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان تاکنون ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۹۸۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۱ هزار و ۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۹۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۵ هزار و ۸۲۲ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۲ هزار و ۹۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۷۵۹ هزار و ۱۰۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۶۹ هزار و ۲۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲۵ هزار و ۶۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۹۴ هزار و ۸۴۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۱ هزار و ۶۲۳ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، شیلی، اسپانیا و انگلیس نیز به‌ترتیب با ۷۰۷ هزار و ۳۰۱، ۳۱۶ هزار و ۴۴۸، ۳۰۶ هزار و ۲۱۶، ۳۰۰ هزار و ۱۳۶ و ۲۸۷ هزار و ۶۲۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های مکزیک با ۲۸۲ هزار و ۲۸۳ و ایران با ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۲۸، یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۹۶ و ۴۹۵ هزار و ۹۶۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار