کد خبر: 998358
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
میوه‌فروش جوانی که متهم است برادرش را در حادثه آتش‌سوزی عمدی به کام مرگ کشانده جرمش را انکار کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت ۱۰:۱۷ روز پنج‌شنبه ۱۴‌فروردین‌ماه مأموران پلیس پایتخت از آتش‌سوزی در مغازه میوه‌فروشی در خیابان سهروردی‌جنوبی با خبر و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد که آتش‌نشانان دو برادر ۳۴‌و ۴۰‌ساله را که دچار سوختگی شده بودند از محل خارج و به بیمارستان منتقل می‌کنند. همچنین مشخص شد مغازه متعلق به پدر دو برادر است که از مدتی قبل در اختیار حمید برادر کوچکتر قرار داشته است. روز حادثه حمید با یک دستگاه کارتخوان وارد مغازه می‌شود و برادرش سعید با دیدن دستگاه کارتخوان با او درگیر می‌شود. در این درگیری مقداری بنزین که داخل مغازه بوده‌است، روی آن‌ها ریخته و به خاطر روشن بودن بخاری مغازه آتش می‌گیرد.
 
یک روز بعد از حادثه به مأموران خبر رسید حمید در بیمارستان فوت کرده‌است در نخستین گام از تحقیقات همسر حمید از برادر شوهرش به اتهام قتل شکایت کرد. وی گفت: وقتی به بیمارستان رفتم شوهرم در حالی که به سختی حرف می‌زد گفت که برادرش روی او بنزین ریخته و او را آتش زده‌است. بنابراین مأموران سعید را به اتهام قتل برادرش بازداشت کردند. متهم صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفت.

وی در ادعایی گفت: روز حادثه برادرم همراه خودش مقداری میوه و یک دستگاه کارتخوان آورد که به خاطر دستگاه با هم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت هر دو به طرف ظرف بنزینی که برای موتور برق خریده بودیم، رفتیم و ظرف بنزین را برداشتیم که روی هر دومان ریخت و مقداری از آن‌ها هم روی بخاری ریخت که مغازه آتش گرفت.

متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار