کد خبر: 997735
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا تصمیمی در زمینه لغو طرح ترافیک نداشته است، گفت: از فردا طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا به صورت هوشمند اجرایی می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتگو با فارس درباره اجرای طرح ترافیک از فردا ۲۳ فروردین اظهار داشت: مطابق اعلام قبلی طرح ترافیک اجرایی می‌شود و هنوز هیچ تصمیم مبنی بر لغو آن گرفته نشده است.

وی افزود: طرح ترافیک از فردا ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ اجرایی می‌شود و یک فرصت دو ساعته از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای شهروندان در نظر گرفته شده و در این فرصت افراد می‌توانند از شهر خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به این که اجرای طرح برای روز آینده هوشمند در نظر گرفته شده و از سفر‌های غیر ضروری در سطح پایتخت و در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا می‌کاهد، گفت: اجرای طرح بر اساس ساعات اعلام شده برای روز آینده مانع از ایجاد مشکل در رفت و آمد کارمندان شده و از طرفی سبب می‌شود که سفر‌های ضروری و گردشی را شاهد نباشیم.

حجت گفت: در صورتی که طرح ترافیک برای روز آینده لغو شود باید ستاد کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند و ما تابع این ستاد هستیم، ولی بر اساس آنچه که توسط شورای ترافیک تهران اتخاذ شده، طرح ترافیک فردا اجرایی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار