کد خبر: 994985
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
دختری که در جریان آشنایی اینستاگرامی با یک مهندس جوان زندگی‌اش به تباهی کشیده شده است ماجرا را برای قضات دادگاه شرح داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش «جوان»، سال گذشته دختر ۲۲ ساله‌ای به نام آرمیتا به اداره پلیس رفت و از مرد جوانی به اتهام اذیت و آزار شکایت کرد. او در توضیح به مأموران گفت: «مدتی قبل از طریق اینستا‌گرام با پسر جوانی به نام رامین آشنا شدم. او مدعی بود مهندس کامپیوتر و مجرد است. بعد از چند بار صحبت، او به من ابراز علاقه کرد و گفت وضع مالی خوبی دارد و قصد دارد به زودی ازدواج کند. سپس با ارسال تصاویرش خواست به دیدنش بروم.» دختر جوان ادامه داد: «آن مرد با حرف‌هایش مرا فریب داد به همین خاطر راضی شدم به دیدنش بروم. بعد از آن چند بار برای تفریح بیرون رفتیم تا اینکه ادعا کرد، عاشقم شده‌است و قصد دارد برای خواستگاری به خانه‌مان بیاید، اما قبل از آن خواست به خانه‌شان بروم. من که فریب او را خورده‌بودم، قبول کردم، اما وقتی به آنجا رفتم متوجه نیت شیطانی‌اش شدم. خواستم از خانه او فرار کنم، اما...» دختر جوان گفت: «از آن روز به بعد او کمتر به دیدنم می‌آمد تا اینکه بعد از تحقیق فهمیدم متأهل است و صاحب یک فرزند است. همانجا تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم، اما با انجام آزمایش بارداری دنیا سرم خراب شد. این شد که ماجرا را به رامین گفتم. او قول داد اگر سقط جنین کنم به زودی از همسرش جدا می‌شود و به خواستگاری‌ام می‌آید. به خاطر آبرویم قبول کردم و نزد پزشکی که رامین معرفی کرده‌بود، رفتم، اما بار دیگر فریب او را خوردم.»

با طرح این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و بعد از تأیید ادعای وی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مهندس جوان بازداشت شد.»

پرونده برای تحقیقات بیشتر و رسیدگی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در اولین جلسه تحقیقات روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی تولیت قرار گرفت. در آن جلسه شاکی در جایگاه قرار گرفت و گفت: «این مرد مرا فریب داد و زندگی‌ام را نابود کرد و شرمنده خانواده‌ام شدم. برای او درخواست اشد مجازات دارم.» در ادامه دختر جوان برای اثبات ادعایش مدارک پزشکی را به قضات دادگاه ارائه داد.

با بررسی مدارک، قضات دادگاه دستور بازداشت مامایی را که غیرقانونی دست به سقط جنین زده‌بود، صادر کردند. همچنین مقرر شد وی به دادگاه احضار شود.

به این ترتیب متهم با حضور شاکی و بازداشت پزشک معالج، در اولین جلسه محاکمه از خودش دفاع خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار