کد خبر: 993918
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
پخش زنده از شبکه سه
دعای هفتم صحیفه سجادیه امشب در حرم امام رضا (ع) و مسجد جمکران قرائت شده و به صورت زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين:  رهبر معظم انقلاب صبح امروز -13 اسفندماه- به روال هرساله اقدام به کاشت 2 نهال کردند و پس از آن در سخنانشان اشاره ای هم به شیوع بیماری کرونا داشتند.

بنا بر این گزارش؛ رهبر انقلاب اسلامی در خلال این سخنان در توصیه‌ای دیگر همگان را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و گفتند: البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

ایشان افزودند: دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش‌مضمونی است که می‌توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت.

به گزارش فارس، پس از این بیانات امشب بناست به منظور دفع بلا این دعا ساعت 20 در حرم حضرت امام رضا(ع) وساعت 20:25 در مسجد جمکران قرائت شده و هم زمان به صورت زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار