کد خبر: 993914
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
گلایه‌های امام جمعه بروجرد از وزارت بهداشت در خصوص ویروس کرونا
در روز‌های اخیر مکرر اعلام می‌شود که جواب آزمایش بیماران مشکوک به کووید ۱۹ قبلاً ظرف مدت ۴۸ ساعت مشخص و اعلام می‌گردید و در حال حاضر این مدت به روز شده اما ظاهر امر این است که گویا به روز شدن جواب آزمایش فقط برای افراد خاص محقق شده است!
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد، طی نامه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده است از عدم رسیدگی به وضعیت بیماران مشکوک به کرونا در بروجرد گلایه کرد. او در این نامه ضمن تقدیر صمیمانه از جهاد بزرگ پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها نوشته است: «در رسانه ملی و به قول مسئولین محترم بهداشت و درمان در روز‌های اخیر مکرر اعلام می‌شود که جواب آزمایش بیماران مشکوک به کووید ۱۹ قبلاً ظرف مدت ۴۸ ساعت مشخص و اعلام می‌گردید و در حال حاضر این مدت به روز شده است! ظاهر امر این است که گویا به روز شدن جواب آزمایش فقط برای افراد خاص محقق شده است و برای سایر بیماران ضعیف و ناتوانی که صدا و دست‌شان به جائی نمی‌رسد می‌بایست روز‌ها در فضائی آکنده از دلهره و اضطراب و نگرانی برای خود و خانواده روی تخت‌های بیمارستان منتظر شنیدن جواب آزمایش خود باشند.»
 
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به وضعیت بیماران مشکوک به کرونا در بروجرد، افزود: «در شهرستان بروجرد بیماری مشکوک به کرونا روز پنجشنبه اول اسفند به بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) مراجعه می‌نماید و پس از بستری از وی نمونه‌گیری و به تهران ارسال می‌کنند. روز هفتم از بستری شدن ایشان با پیگیری‌های مکرری که اینجانب با مسئولین بهداشت و درمان شهرستان، استان، استانداری و نماینده مجلس داشته‌ام، درنهایت غروب روز هفتم اعلام کردند که جواب آزمایش ایشان منفی و ساعاتی بعد بر خلاف نظر اول جواب آزمایش را مثبت اعلام می‌نمایند. همچنین بیمار دیگری نیز پنجشنبه هفتم اسفند در همین بیمارستان مشکوک به کرونا تشخیص داده شده و به رغم گذشت ۶ روز متاسفانه هنوز پاسخ آزمایش وی نیامده است.»

او همچنین در انتهای نامه خود ضمن اطمینان خاطر به شهروندان بروجردی برای ضدعفونی شهر آورده است: «در پایان نیز با تشکر از پایگاه‌های مقاومت، شهرداری، تشکل‌ها، هیأت‌های مذهبی و سایر گروه‌هایی که در طی روز‌های گذشته در شهر بروجرد و همچنین تیپ ۲۴ بعثت که در شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران به شست‌وشو و ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی مشغول بوده‌اند، به اطلاع می‌رساند طبق اعلام فرماندهی محترم این تیپ جناب سرهنگ صالح نژاد بزودی معابر و اماکن عمومی شهر بروجرد نیز شستشو و ضد عفونی خواهد شد. ضمن دعوت آحاد مردم به رعایت اصول بهداشتی، بدون شک توکل به ذات مقدس حضرت احدیت و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) اصلی‌ترین راه اطمینان و آرامش در این برهه‌ی از زمان است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار