کد خبر: 993406
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
قاتل فراری که متهم است مرد جوانی را سه‌سال قبل به قتل رسانده‌است، به زودی در دادگاه یک کیفری استان تهران به صورت غیابی محاکمه می‌شود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از ۲۵‌مهر‌سال‌۹۵ همزمان با اعلام قتل مرد جوانی در حوالی خیابان پیروزی در دستور کار مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت.

مأموران در محل حادثه که نزدیک پل عابر پیاده‌ای بود با جسد مرد جوانی به نام وحید روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود. بررسی‌های میدانی مأموران پلیس نشان داد لحظاتی قبل مرد موتورسواری در درگیری وحید را به قتل می‌رساند و از محل می‌گریزد. تحقیقات بعدی مأموران حکایت از این داشت مقتول از مدتی قبل با مرد جوانی به نام اردشیر به خاطر همسر صیغه‌ای خود اختلاف داشته‌است. همسر صیغه‌ای مقتول در تحقیقات گفت: مدتی قبل صیغه مردی به نام اردشیر شدم که به خاطر اختلافی که با او پیدا کردم از هم جدا شدیم و بعد من صیغه وحید شدم. پس از آن اردشیر همیشه من و وحید را تهدید می‌کرد که از هم جدا شویم و الان هم احتمال می‌دهم او شوهر صیغه‌ام را به قتل رسانده‌باشد.

مأموران در ادامه با بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه دریافتند قاتل مرد جوان، اردشیر است و بنابراین برای دستگیری وی اقدام کردند، اما متوجه شدند وی به مکان نامعلومی گریخته است. در حالی که سه‌سال از حادثه گذشته است و مأموران پلیس هم موفق به دستگیری وی نشده‌اند قاضی احسان زمانی، بازپرس شعبه‌ششم دادسرای امور جنایی تهران برای قاتل فراری کیفرخواست صادر کرد. بنابراین متهم به زودی به صورت غیابی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار