کد خبر: 993039
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵
سه سارق سابقه‌دار که بعد از رهایی از زندان باند سرقت تشکیل داده‌بودند، دوباره بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تحقیقات کارآگاهان پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی تهران برای بازداشت اعضای این باند از آذرماه امسال و همزمان با سرقت‌های مشابه در شرق و جنوب شرق تهران به جریان افتاد.

یکی از شاکیان در طرح شکایت اولیه خود به مأموران کلانتری‌۱۱۰ شهدا گفته‌بود، ساعت ۱۰ شب‌۲۲ آذرماه برای انجام کاری خانه را ترک کردم. وقتی به خانه برگشتم دیدم که در خانه تخریب شده و مقدار زیادی پول نقد، طلا و لوازم باارزش که ۸۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت شده است.

کارآگاهان پلیس با بررسی شکایت‌های مطرح شده و بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق شدند یکی از سارقان را که مردی ۳۱‌ساله به نام منصور بود شناسایی کنند. منصور از سارقان سابقه‌دار منازل بود که قبلاً به همین اتهام بازداشت شده و به زندان افتاده بود. تحقیقات بعدی مشخص شد که منصور به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند سریال سرقت‌هایش را شروع کرده‌است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مخفیگاه منصور حوالی شهر ری شناسایی و متهم به همراه دو همدستش بازداشت شد.

سه‌متهم در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها اعتراف کردند. منصور گفت: ما سه نفر قبلاً به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده بودیم. ما در زندان با هم آشنا شدیم و چهار‌ماه قبل که آزاد شدیم بیکار بودیم. بعد از آن بود که من به دوستانم پیشنهاد سرقت از منازل را دادم. ما با پرسه در کوچه و خیابان‌ها خانه‌های خالی را شناسایی کرده و با تخریب در وارد می‌شدیم و سرقت می‌کردیم. اموال سرقت شده را هم به مردی ۵۴‌ساله به نام جواد می‌فروختیم.

با اطلاعاتی که منصور در اختیار پلیس گذاشت، مخفیگاه جواد هم شناسایی و متهم بازداشت و مقدار زیادی از اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه‌ششم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: اعضای باند بعد از اعتراف به سرقت‌های سریالی و انجام تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم، بازپرسی دادسرای ناحیه‌۳۴ تهران راهی زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار