کد خبر: 992414
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
پسر جوانی که متهم است پدرسالخورده‌اش را از پشت‌بام خانه‌شان به پایین پرت کرده‌است سرانجام پس از ۳۵‌روز به قتل پدرش اعتراف کرد.
به گزارش جوان، ساعت‌۲۳ شامگاه دوشنبه ۳۰‌دی‌ماه امسال بود که مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب تلفنی مرگ مشکوک مرد ۸۰‌ساله‌ای به نام ایوب را به قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند. یکی از مأموران گفت: مرد ۸۰‌ساله‌ای هنگام درگیری با پسر جوانش از پشت بام خانه‌اش به طرز مرموزی به پایین سقوط کرده و جان باخته است. با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم راهی محل شدند. همسر مرد فوت شده به مأموران گفت: پسرم شروین مدتی است با پدرش اختلاف دارد. او از پدرش می‌خواست خانه‌مان را بفروشیم و پولش را برای کاسبی به او بدهیم که ما قبول نمی‌کردیم و به همین خاطر او ما را اذیت می‌کرد و حتی یکبار هم پدرش را کتک زد و دست او را شکست. ساعتی قبل شوهرم، شروین را از خانه بیرون کرد و در را به رویش بست، اما به خاطر اینکه شروین داخل کوچه سر و صدا می‌کرد، شوهرم در را باز کرد که فهمیدم با هم درگیر شده‌اند. شوهرم به پشت‌بام رفت و پسرم پشت سرش به پشت بام رفت که دقایقی بعد صدای هولناکی به گوشم رسید و فهمیدم شوهرم به پایین سقوط کرده و جان باخته است.
در حالی که شروین مدعی بود در سقوط پدرش دخالتی نداشته است، تیم جنایی براساس چهار دلیلی که در محل حادثه یافتند وی را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌های اولیه همان ادعای قبلی خود را تکرار می‌کرد تا اینکه سرانجام پس از گذشت ۳۵‌روز از حادثه با اظهار پشیمانی به قتل پدرش اعتراف کرد. وی گفت: آن شب وقتی پدرم در را باز کرد خیلی عصبانی بودم که پدرم از ترس به پشت بام رفت و من هم به پشت بام رفتم و با هم درگیر شدیم که ناگهان هلش دادم و به پایین سقوط کرد. وی در پایان گفت: من قصد قتل پدرم را نداشتم و الان هم پشیمان هستم.
تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار