کد خبر: 992074
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
مرد افغان به خاطر رقابت عشقی در درگیری پسر جوانی را به قتل رساند و از محل گریخت. قاتل تحت تعقیب مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت‌۱۸:۳۰ عصر روز جمعه دوم اسفندماه قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۷‌مسعودیه از قتل پسر جوانی در یکی از خیابان‌های مسعودیه با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر جوانی روبه‌رو شدند که با ضربات جسم برنده‌ای به گردنش به قتل رسیده بود. مأموران در نخستین بررسی‌ها هویت مقتول که پسر ۲۷‌ساله‌ای به نام پیمان بود شناسایی کردند و مشخص شد وی شاگرد مغازه خیاطی بوده است که در درگیری با مرد افغان به نام نعمت به قتل رسیده است.

تحقیقات مأموران حکایت از این داشت نعمت و پیمان از مدتی قبل به خاطر رقابت عشقی با هم اختلاف داشته به طوریکه قبل از این چند باری با یکدیگر درگیر شده بودند. همچنین مشخص شد ساعتی قبل از درگیری قاتل به مقتول پیامک می‌دهد و در محل حادثه قرار درگیری می‌گذارد.

تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهدان عینی نشان داد لحظه حادثه مقتول همراه دو نفر از دوستانش با موتور سیکلت به محل حادثه می‌آید که در درگیری با قاتل به قتل می‌رسد و دوستانش نیز از ترس با موتور سیکلت فرار می‌کنند.

یکی از شاهدان عینی به مأموران گفت: در حال عبور از محل بودم که دیدم سه‌مرد جوان با موتورسیکلتی به مرد افغانی نزدیک شدند. یکی از آن‌ها از موتور سیکلت پیاده شد و کمر‌بند خودش را بیرون آورد و با آن چند ضربه‌ای به صورت مرد افغان زد که در همان لحظه مرد افغان قمه‌ای از زیر پیراهنش بیرون آورد و ضربه‌ای به گردن پسر جوان وارد کرد. پسر جوان غرق در خون نقش بر زمین شد و دوستانش با دیدن این صحنه از ترس با موتور‌سیکلت از محل فرار کردند. پس از این من و چند نفر دیگر به سوی ضارب رفتیم که او هم با سرعت از محل گریخت و ما هم موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادیم.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، مأموران پلیس به دستور قاضی دشتبان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار