کد خبر: 991665
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
خواستگار کینه‌جو پس از ناکامی در ازدواج با فرد مورد علاقه‌اش با ایجاد صفحات جعلی در شبکه‌های اجتماعی زن جوان و فرزندانش را تهدید به اسیدپاشی می‌کرد که بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، هفتم آذرماه امسال زن جوانی با مراجعه به دادسرای مبارزه با جرائم یارانه‌ای ناحیه‌۳۱ تهران از مردی ناشناس شکایت کرد و گفت: «چند ماه قبل شخصی در تلگرام پیامک داد و خودش را یکی از اقوام معرفی کرد. از آیدی این شخص فکر کردم خانم باشد تا اینکه در پیامک‌های بعدی با اطلاعاتی که از خودش می‌داد متوجه شدم هویت او جعلی است و از خواستگاران قبلی‌ام است.» این زن ۳۹‌ساله ادامه داد: «از آنجائیکه ازدواج کرده‌ام دارای چند فرزند هستم به آن فرد هشدار دادم که ارتباطش را قطع کند که توجهی نکرد.» شاکی ادامه داد: «مزاحمت‌های این فرد ادامه داشت تا اینکه با فرستادن پیامکی من و فرزندانم را تهدید به اسیدپاشی کرد. این موضوع باعث اختلاف خانوادگی شده است به همین خاطر از مرد مزاحم شکایت دارم.»

بعد از مطرح شدن شکایت کارآگاهان پلیس فتا دست به تحقیق زده و سرانجام متهم ۴۲‌ساله را در شهرستان شهریار شناسایی و بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: «چند سال پیش خواستگار شاکی بودم، اما جواب رد شنیدم. به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم کینه کردم تا اینکه فهمیدم او ازدواج کرده و صاحب چند فرزند است. آنجا بود که برای از هم پاشیدن زندگی او با تشکیل آیدی جعلی به او پیامک دادم، اما پشیمانم و درخواست گذشت دارم.»

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: «متهم در بازجویی‌های بعدی گفت از روی علاقه به آن زن او را تهدید کرده‌است، اما انگیزه‌ای برای اجرایی کردن آن‌ها نداشته است. قصد او انتقام روحی از شاکی و خانواده‌اش بوده است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار