کد خبر: 977215
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰
زن و مرد فریبکار که با فروش خانه‌ای خیالی پول میلیاردی به جیب زده بودند، بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، هشتم مهرماه امسال مردی میانسال وارد شعبه دوم دادسرای شهر ری شد و ماجرای کلاهبرداری میلیاردی را مطرح کرد. او گفت: زن و مردی آشنا با فروش خانه‌ای خیالی به او، از وی کلاهبرداری کرده و گریخته‌اند. پس از آن که پرونده به دستور قاضی در اختیار کارآگاهان پایگاه‌نهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت، شاکی در این باره توضیح بیشتری را مطرح کرد و گفت: مدتی قبل یکی از دوستان قدیمی‌ام که بهنام نام دارد، خانمی را به من معرفی کرد و مدعی شد که مهین صاحب یک مشاور املاک است. آن‌ها از من خواستند خانه‌ای در منطقه نیروی هوایی را به قیمت زیر قیمت بازار بخرم که قبول کردم و یک میلیاردو ۲۰۰‌میلیون تومان به حساب آن‌ها واریز کردم، اما بعد از آن هیچ کدام به تماس‌هایم جواب نمی‌دهند.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی حساب‌های بهنام متوجه شدند که او ۹۰۰‌میلیون تومان از پول را به حساب مادرش واریز کرده‌است که حساب مورد نظر توقیف شد. کارآگاهان همچنین موفق شدند مخفیگاه بهنام را در یکی از محله‌های شهر ری شناسایی و ۱۸‌آبان او را بازداشت کنند. بهنام در اولین بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما بعد مدعی شد که پول را در قبال فروش مقداری طلا به شاکی دریافت کرده است. متهم، اما در بازجویی‌های تخصصی اعتراف کرد که با همدستی مهین، شاکی را فریب داده‌است و با فروش خانه‌ای خیالی به او، از وی کلاهبرداری کرده‌اند. با اطلاعاتی که بهنام در اختیار پلیس گذاشت مخفیگاه مهین هم در تهران شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه نهم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: با اعتراف دو متهم و کامل شدن تحقیقات دو متهم روانه زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار