کد خبر: 976402
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در راستای طرح انضباط اجتماعی در سطح شهر تهران ۳۷ باب منزل که پاتوق معتادان، خرده فروشان مواد مخدر، سکونت تبعه غیرمجاز و نگهداری اموال مسروقه شده بودند، با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: صبح امروز طرح ساماندهی منازل مجردی در محدوده امام حسین با حضور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت و سرپرست دادستانی شرق تهران اجرا شد.

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، به اعلام جزئیات این طرح پرداخت و اظهار داشت: طرح انضباط اجتماعی در سطح شهر تهران در دستور کار پلیس قرار داشته و در تمام مناطقی که افراد بخواهند منازل خود را پاتوقی برای تجمع معتادان و مواد فروشان و خرده فروشان مواد مخدر یا نگهداری اموال مسروقه کنند، تحت تعقیب پلیس قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: بعد از روز‌ها کار اطلاعاتی، پاتوق‌های این دست از افراد در سه مرحله اطراف میدان امام حسین شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی حدود ۶۳ واحد که هر کدام شامل تعداد زیادی اتاق کوچک بودند، مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اعلام کرد:‌در اجرای این طرح ۳۷ باب منزل پلمب شدند؛ در این راستا به مالکان منازل اخطار می‌دهیم که اگر منزل خود را پاتوق مجرمان قرار دهند با هماهنگی مرجع قضایی با اقتدار با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

سردار ظهیری در پاسخ به دیگر پرسش فارس، که آیا در اجرای این طرح دستگیری یا کشفیات مواد مخدر هم وجود داشت، اظهار داشت: در بحث فروش مواد مخدر تعدادی هم دستگیر شدند؛ در اجرای این طرح تعدادی مالک با پلیس همکاری کردند، اما کسانی که برای تبعه‌های غیرمجاز ایجاد پاتوق کرده و منازل‌شان را در اختیار آن‌ها قرار داده بودند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه دستور پلمب تا چه زمانی به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: بنا به دستور قضایی تا زمانی که مالکان وضعیت منازل خود را مشخص نکنند پلمب به قوت خود باقی خواهد ماند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار