کد خبر: 970135
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰
سرباز عاشق پیشه‌ای که دختر مورد علاقه‌اش را به خاطر جواب رد خواستگاری به قتل رسانده‌بود از اولیای‌دم رضایت گرفت و به زندگی دوباره بازگشت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، متهم که پسر ۲۹‌ساله‌ای به نام پیمان است ششم تیر‌سال‌۹۵ دختر مورد علاقه‌اش که همسایه دیوار به دیوار آن‌ها بود در پارکینگ خانه‌شان به قتل رساند. آن روز مأموران کلانتری تهرانسر که با تماس تلفنی شهروندی در محل حادثه حاضر شده‌بودند، با جسد خونین دختر ۲۳‌ساله‌ای به نام مهسا در پارکینگ ساختمان مسکونی روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

همان ابتدای تحقیقات مرد همسایه که حادثه را به مأموران خبر داده‌بود، اعلام کرد پسر ۲۶‌ساله‌اش پیمان عامل قتل است که پس از حادثه از محل گریخته است.

پدر متهم به مأموران گفت: پیمان عاشق مهسا بود و خیلی او را دوست داشت و می‌خواست با او ازدواج کند. لحظاتی قبل صدای داد و فریاد مهسا را از پارکینگ شنیدم و به سرعت خودم را به پارکینگ رساندم که دیدم پیمان با چاقو مهسا را زخمی کرده است. سپس از همسایه‌ها درخواست کمک کردم، اما مهسا به خاطر خونریزی شدید فوت کرد. یکی از اعضای خانواده مقتول به مأموران گفت: وقتی دخترم ۱۸‌ساله شد، مادر پیمان به خواستگاری دخترم آمد، اما مهسا به آن‌ها جواب رد داد. پس از این مزاحمت‌های پیمان ادامه پیدا کرد تا جایی که دخترم مجبور شد شماره تلفن همراهش را عوض کند. او از دخترم کینه به دل گرفت و در نهایت او را به قتل رساند.

بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات مأموران کار خود را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کردند که ساعتی بعد دریافتند متهم خودش را به اداره پلیس معرفی کرده است. قاتل در بازجویی‌ها مقابل قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به قتل دختر مورد علاقه‌اش اعتراف کرد. وی با اظهار پشیمانی گفت: چهار‌سال است که همسایه دیوار به دیوار مهسا و خانواده‌اش هستیم. از همان زمان عاشق او شدم و پس از گرفتن لیسانس مخابرات از دانشگاه شهید بهشتی راهی سربازی شدم تا بتوانم با مهسا ازدواج کنم. چند روز قبل از سربازی به مرخصی آمدم که متوجه شدم پسر پولداری به خواستگاری مهسا آمده و قرار است با هم ازدواج کنند. خیلی عصبانی شدم و تصمیم درستی نمی‌توانستم بگیرم تا اینکه با مهسا تماس گرفتم و به بهانه دادن کادو از او خواستم به پارکینگ بیاید. وقتی به پارکینگ آمد درباره خواستگارش با او حرف زدم که او گفت «نه به بار است و نه به دار» که فهمیدم خواستگاری واقعیت دارد که خشمگین شدم و با چاقو او را زدم.

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. خانواده مقتول برای پیمان درخواست قصاص دادند و هیئت قضایی هم متهم را به جرم قتل عمد دختر جوان به قصاص محکوم کردند. رأی دادگاه پس از تأیید در یکی از شعبه‌های دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. در حالی که سرباز عاشق پیشه در یک قدمی چوبه دار قرار داشت اولیای‌دم بدون هیچ چشم‌داشتی در اقدامی خداپسندانه قاتل دخترشان را بخشیدند. بدین ترتیب متهم به زندگی دوباره بازگشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار