کد خبر: 961772
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
نماینده ولی فقیه در البرز:
نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: ایران اسلامی با راهبرد مقاومت و با قاطعیت پاسخ محکمی به شیطان بزرگ خواهد داد و آمریکا را همانند گذشته مجبور به عقب نشینی و تسلیم می شود.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با بیان اینکه دستورات رهبری معظم انقلاب در خصوص ارتباط با اروپا را نباید نادیده گرفت، افزود: رئیس جمهور منحوس آمریکا و متحدانش گمان می‌کردند که اگر از برجام خارج و تحریم‌ها را افزایش دهند، ملت ایران تسلیم و هر آنچه آنان بخواهند، همان می‌شود یا نظام اسلامی به دلیل مشکلات اقتصادی از هم می پاشد.

وی اضافه کرد: ایران به تعهدات خود به صورت کامل پایبند و تاکنون نیز بیش از حد به آنان فرصت داده است، زمانی که مهلت ۶۰ روزه تمام شد و ایران سطح غنی سازی خود را افزایش داد جاروجنجال کردند تا افکار بین المللی را به این سمت ببرند که ایران بر خلاف برجام اقدام کرده است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان با تهدید و ترساندن سعی داشتند تا به ما اجازه ندهند به فعالیت‌هایمان ادامه بدهیم، از سوی دیگر اسرائیل غاصب که خودش جلاد و قانون منع گسترش سلاح هسته‌ای را امضا نکرده و با وجود داشتن صدها کلاهک هسته‌ای عنوان می‌کند که این میزان سطح غنی سازی ایران برای منطقه خطرناک است.

وی ادامه داد: همه باید بدانند که تا اروپاییان به تعهدات خود باز نگردند، ایران با قاطعیت تمام قدم‌هایی را که برداشته، ادامه خواهد داد.ا

مام جمعه کرج گفت: آقایان (مسئولان کشور) نباید دستورات رهبری معظم انقلاب را در خصوص ارتباط با اروپا نادیده بگیرند، زیرا معظم له بارها بر این مساله تاکید کردند و این در حالی است که اگر پیش از این گوش داده بودیم یک سال عقب نمی‌افتادیم، البته امروز روند در پیش گرفته شده بهتر شده ولی نباید کوتاه آمد.

حجاب کسی را منزوی نمی کند
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز قیام مسجد گوهرشاد بیان داشت: مساله حجاب یکی از دستورات اسلام و احکام دینی بوده و مربوط به زن و مرد است، که زنان و مردان باید حجاب داشته باشند تا به وسیله آن ارزش‌های انسانی حفظ شود.

حسینی همدانی گفت: بر خلاف تبلیغات هرگز حجاب کسی را منزوی نمی‌کند، بلکه آثارهای اجتماعی زیادی از جمله سلامت جامعه و حفظ خانواده را در بر دارد، دشمنان که به خوبی از نقش آن باخبر هستند تمامی سعی خود را بر این گذاشته اند که نهاد خانواده را از بین برده یا تضعیف کنند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این امر، از تخریب باورهای دینی از جمله حجاب و ناهنجاری‌های اجتماعی شروع کردند، به همین منظور نیاز است تا با این ناهنجاری‌ها به صورت جدی برخورد شود.

امام جمعه کرج افزود: برخی افراد به اسم آزادی اقدام به کارهایی می‌کنند که باید تذکر داد و با هنجار شکنان برخورد قانونی شود.

حسینی همدانی گفت: رسیدگی به این مساله وظیفه یک دستگاه نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند، آزادی به شکل غربی سبب تباهی جوانان می‌شود و وظیفه همه دستگاه‌ها در این رابطه تبیین شده است.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات این امام همام شناساندن امت و تبیین ثمرات وجودی ولایت برای جامعه مسلمانان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار