کد خبر: 961757
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
مردی که به بهانه برگزاری حراجی شبانه با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت لوازم عتیقه‌فروشی کرده بود تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل بود که مردی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموال میلیاردی‌اش شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من مغازه فروش لوازم قیمتی و عتیقه دارم. معمولاً لوازم آنتیک مغازه‌ام را از کشور‌های اروپایی به خصوص آلمان وارد می‌کنم و مشتریانم افراد خاص و پولداری هستند که دنبال لوازم گرانقیمت و لاکچری هستند. مدتی قبل مقدار زیادی لوازم آنتیک شامل سنگ‌های خاص، مجسمه، ظروف نقره و... از کشور آلمان وارد کردم و تلفنی و پیامکی مشتریانم را در جریان قرار دادم تا اینکه یک‌هفته قبل یکی از مشتریانم به نام کیانوش برای بازدید لوازم جدید به مغازه‌ام آمد. او گفت قرار است همراه یکی از دوستانش در خانه‌ای در شمال تهران حراج شبانه لوازم آنتیک برگزار کنند و تعداد زیادی هم از افراد پولدار را برای بازدید دعوت کرده‌اند. کیانوش مدعی بود که لوازم آنتیک من در آن نمایشگاه فروش زیادی خواهد داشت. من تا قبل از این حادثه وسایل قیمتی زیادی را به کیانوش و دوستانش فروخته بودم و او هم چند باری برای من مشتری آورده‌بود به همین دلیل پیشنهاد او را قبول کردم و حتی به یکی از دوستانم که او هم در کار خرید و فروش وسایل آنتیک است پیشنهاد دادم در این حراجی شرکت کند و او هم قبول کرد. وی ادامه داد: در نهایت عصر روز قبل تعداد زیادی از وسایل آنتیک خودم و دوستم را که بیش از ۳ میلیارد تومان ارزش داشت به خانه مورد نظر در شمال تهران منتقل کردم. پس از این تصمیم گرفتم به خانه‌ام برگردم و شب همراه کیانوش حراجی را برگزار کنیم که کیانوش و دو نفر از دوستانش به من حمله کردند و پس از کتک‌کاری دست و پایم را بستند و به صندوق عقب خودرویی منتقل کردند.
چند ساعتی من داخل صندوق عقب بودم تا اینکه مرا به صورت دست و پا بسته در بیابان‌های جنوب تهران رها کردند. در تاریکی شب با التماس از آن‌ها خواستم مرا در بیابان رها نکنند و به داخل شهر ببرند، اما آن‌ها به حرف‌ها و التماس‌های من توجهی نکردند و با خودرو از محل دور شدند. ساعتی طول کشید و سرانجام به سختی دست و پایم را باز کردم و خودم را به جاده‌ای در آن نزدیکی رساندم و با خودروی عبوری به تهران آمدم و الان از کیانوش و دو مرد ناشناس دیگر به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالم شکایت دارم.
پس از طرح این شکایت مأموران راهی خانه مورد نظر شدند که دریافتند کیانوش و دوستانش پس از حادثه همه اموال قیمتی را به مکان دیگری منتقل کرده‌اند. بدین ترتیب مأموران به دستور قاضی احمد‌زاده، بازپرس شعبه‌سوم دادسرای ناحیه‌۳۴ تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آدم‌ربا را آغاز کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار