کد خبر: 957285
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزیر نفت بعد از کشف کارتخوان در دفترش فرار به جلو کرده است، از شکایت جمعی از نمایندگان از وی به قوه قضائیه به دلیل عدم انجام وظایفش خبر داد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: جمعی از نمایندگان بنا دارند تا از بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت به دلیل عدم انجام مسئولیت‌هایش در موارد متعدد و وارد کردن میلیارد‌ها دلار خسارت به کشور به قوه قضائیه شکایت کنند. وی افزود: همچنین ۱۰ نفر از نمایندگان در نامه‌ای به هیئت رئیسه درخواست بررسی موضوع عدم انجام مسئولیت‌ها توسط وزیر نفت طبق ماده ۲۳۲ آیین‌نامه داخلی مجلس را دارند.
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروزه یکی از مشکلات مملکت ما این است که مسئولان با عدم اقدام به موقع باعث خسارت‌های بسیار زیاد به مملکت و بیت‌المال شده‌اند که در حوزه مسائل حقوقی به این کار ترک فعل می‌گویند که این مسئله بسیار برای کشور ما پرهزینه شده است که در رأس همه این موارد که بیشترین خسارت‌ها را به خاطر عدم انجام مسئولیت و نیز ترک فعل، خسارات زیادی را به کشور وارد کرده آقای بیژن زنگنه وزیر نفت است.
وی در پایان گفت: آقای زنگنه می‌خواهد دهان نمایندگان پیگیر و فساد ستیز را با شکایت ببندد و این جای تأسف دارد که به جای اینکه آقای زنگنه از مردم عذرخواهی کند و به جای اینکه مانند بسیاری از کشور‌ها به خاطر سوءمدیریتش استعفا دهد، فرار به جلو را در دستور کار خود قرار داده است و نمایندگان پیگیر را به شکایت تهدید می‌کند. نباید در جمهوری اسلامی چنین مدیرانی سالیان سال در مسند وزارت باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار