کد خبر: 948821
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خبر داد
سردار مسجدی گفت: ۲۰ یادمان و زیارتگاه در استان خوزستان به همراه ۶۱ راوی استقراری از سوی سپاه و بسیج، در ایام نوروز، میزبان زائران راهیان نور هستند.
به گزارش جوان‌آنلاین به نقل از کوله بار، سردار ابوالفضل مسجدی مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با اشاره به اینکه راویان دفاع مقدس در یادمان‌ها و زیارتگاه‌های دفاع مقدس در استان خوزستان مستقر شده‌اند، گفت: راویان دفاع مقدس از تاریخ ۱۰ اسفندماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و تا ۱۵ فروردین برای زائران راهیان نور روایت گری می‌کنند.

وی ادامه داد: راویان دفاع مقدس در طول سال توسط سپاه‌های استانی، دوره‌های آموزشی روایتگری دفاع مقدس را طی می‌کنند و ۱۹ دی ماه امسال، همایشی با حضور راویان دفاع مقدس در تهران برگزار شد تا کارگاه آموزشی برای این عزیزان برگزار شود.

سردار مسجدی با بیان اینکه ۲۰ یادمان و زیارتگاه در استان خوزستان در ایام نوروز، میزبان زائران راهیان نور هستند، ادامه داد: سه یادمان در اختیار ارتش جمهوری اسلامی، یک یادمان در اختیار نیروی انتظامی و بقیه یادمان‌ها در اختیار سپاه و بسیج است و سالانه میزبان زائران راهیان نور محسوب می‌شوند.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه افزود: روزانه ۶۱ راوی دوران دفاع مقدس از سوی سپاه و بسیج در یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان مستقر هستند و برای زائران راهیان نور روایتگری می‌کنند و علاوه بر این، هر کاروان راهیان نور داری راوی دفاع مقدس هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار