کد خبر: 946445
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
معاون هماهنگ‌کننده سپاه خبر داد
سردار فدوی با بیان اینکه در سپاه این نیت وجود دارد که هر که به بیمارستان سپاه مراجعه می‌کند خدمات درمانی رایگان باشد، گفت: این موضوع را در برنامه داریم و سعی می‌کنیم این کار انجام شود.

به گزارش جوان آنلاین، سرتیپ پاسدار علی فدوی صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی احداث فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه در کرمان با بیان اینکه در پی عنایت خدا به بندگان خود باید به مردم خدمت کرد، اظهار داشت: روزی که خداوند عنایت می‌کند که انسان سر از بالین برمی‌دارد باید شکرگذار خدا بود و برای این نعمت به مردم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه آغاز احداث بیمارستان در کرمان یک خدمت بزرگ به مردم است که آن را پیگیری می‌کنیم، افزود: خدمت به بندگان خدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارد و خدمت به بیماران در شرایطی که بیماری‌ها زیاد شده است بسیار اهمیت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه امروز مردم در بیماری‌های خود دخیل هستند و در حالی که می‌دانند و از سطح آگاهی برخوردارند که چه عواملی باعث بیماری آنها می‌شود باز هم مراقبت نمی‌کنند، عنوان کرد: قبلا کشور درگیر بیماری‌های واگیردار بود اما امروز این چنین نیست.

وی با بیان اینکه یک فرد وقتی بیمار می‌شود تعادل خانواده خود را هم با مشکل روبه‌رو می‌کند گفت: باید به سمت پیشگیری قبل از بیماری برویم و جامعه را به این سمت سوق بدهیم.

فدوی با اشاره به اینکه به هر بهانه‌ای بیمارستان صحرایی در مناطق مختلف محروم کشور ایجاد کردیم و به مردم خدمات دادیم افزود: جای تعجب است در بعضی مناطق مردم برای اولین بار به پزشک مراجعه می‌کرد و بیمارستان صحرایی باعث آن شد.

وی با بیان اینکه در سپاه این نیت وجود دارد که هر که به بیمارستان سپاه مراجعه می‌کند خدمات درمانی رایگان باشد گفت: این موضوع را در برنامه داریم و سعی می‌کنیم این کار انجام شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در زمانی قرار داریم که انقلاب چهل سال را پشت سر گذاشته ‌و دشمن اهداف خبیث خود را دنبال می‌کند افزود: توطئه‌های دشمن بر کسی پوشیده نیست اما انقلاب اسلامی ما با وجود همه این دشمنی‌ها آرمان‌های خود را به پیش می‌برد و امیدواریم با عنایت خداوند در پیشبرد اهداف انقلاب تسریع شود.

وی با بیان اینکه احداث فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه(س) یک ظرفیت جدید در استان کرمان است که منطقه جنوب‌شرق کشور را پشتیبانی می‌کند عنوان کرد: باید برای همراه بیماران  نیز مکان‌هایی احداث شود تا همراه بیماران هم در فضایی آرام بتوانند موارد بیمار خود را دنبال کنند.

فدوی با اشاره به اینکه باید در ساخت این بیمارستان تسریع شود گفت: خیلی غم‌انگیز است که پروژه‌ای در کشور کلنگ‌زنی می‌شود و سال‌ها از کلنگ‌زنی آن گذشته اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه اتمام یک پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی امیدآفرین و باعث افزایش روحیه می‌شود افزود: خدا دنبال بهانه می‌گردد که به بندگان خود کمک کند و اگر ما پای کار باشیم و تلاش کنیم خدا ما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر که به تکلیف خود عمل کند و در وجدان خود مطمئن باشد که به تکلیف خود عمل کرده است خدا به او کمک خواهد کرد بیان کرد: خداوند بنده خود را بیشتر از هر کسی دوست دارد و خالق انسان است.

وی با بیان اینکه امروز چهل سال است که شاهد عنایات خداوند در نظام اسلامی و هر روز شاهد تحقق وعده‌های خدا هستیم گفت: امیدواریم مجموعه‌های اداری و کشوری نیز در احداث بیمارستان همکاری کنند.

به گزارش تسنیم، فدوی با یادآوری اینکه در ساخت بیمارستان ماهشهر وزیر سابق بهداشت در جلسه‌ای گفت که به‌شدت در ماهشهر نیازمند ساخت مجموعه درمانی هستیم افزود: سپاه بیمارستان را ساخت و تمام شد اما مجوز بیمارستان هنوز صادر نشده ‌که امیدواریم در این زمینه همکاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار