کد خبر: 914613
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد قاتل مرد ساندویچی به اختلال روحی و روانی مبتلا است و باید برای درمان در بیمارستان روانی بستری شود.
به گزارش خبرنگار ما، این حادثه ساعت ۲ بامداد دوشنبه ۲۸‌خردادماه امسال رخ داد که در جریان آن پسر جوانی با ضربات چاقو مرد ۷۳‌ساله‌ای را در مغازه ساندویچ فروشی‌اش به قتل رساند و از محل گریخت. پس از اعلام این خبر قاضی منافی آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شد و دستور دستگیری قاتل فراری را صادر کرد. ساعتی بعد مأموران قاتل فراری را که پسر مقتول مشخصات آن را در اختیارشان قرار داده بود در یکی از خیابان‌های شرقی تهران سوار بر موتور سیکلت بازداشت کردند. پسر مقتول، قاتل را شناسایی کرد و گفت: مدتی است او برای خوردن ساندویچ به مغازه ما می‌آید و یک هفته قبل هم او با پدرم درگیر شده بود. متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل مدعی شد که مقتول ۲۰‌سال قبل برادر کوچکش را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده‌است. وی گفت: من مدتی در کشور هلند بودم و آشپزی می‌کردم تا اینکه به ایران آمدم و تصمیم گرفتم از قاتل برادرم انتقام بگیرم.
پس از اعتراف متهم برای بررسی وضعیت روحی و روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. صبح دیروز پزشکی قانونی به صورت کتبی به قاضی پرونده اعلام کرد: با توجه به بررسی سوابق و معاینات انجام شده متهم مبتلا به نوعی اختلال روانی و علائم خلقی می‌باشد و در حال حاضر نیز علائمی از تحریک‌پذیری وسوءظن بیمارگونه باقی است که لازم است برای درمان در بیمارستان روانی بستری شود. بدین ترتیب قاضی منافی آذر دستور بستری متهم را در بیمارستان روانی صادر کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار