کد خبر: 908321
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی (ره) از انهدام اعضای باند 5 نفره سارقان زورگیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "محمدرضا ملکوتی" گفت: روز گذشته خانمی به همراه پدرش به کلانتری مراجعه و اظهار داشت: هنگام تردد در محدوده خیابان مرتضی گرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت به آنان حمله و با تهدید سلاح سرد، یک دستگاه گوشی همراه وی را به زور سرقت و از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اعزام گشت های انتظامی در سطح حوزه و اجرای طرح دستگیری زورگیران، تصریح کرد: در پی علملیات ضربتی انجام شده اعضای باند 5 نفره سارقان زورگیر دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی با این توضیح که در بازرسی بدنی انجام شده، از سارقان گوشی مالباخته از متهمان کشف شد، بیان داشت: سارقان زورگیر که دیگر چاره ای جزء به اعتراف نداشتند، به زورگیری از مالباخته اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

**

دستگیری قاچاقچی سکه های عتیقه طلا در مرکز پایتخت

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری قاچاقچی سکه های طلای عتیقه و کشف 4 عدد سکه طلا مربوط به دوره قاجاریه از وی خبر داد.

سرهنگ "علی راقی" گفت: در پی مراقبت های ویژه از تردد مسافران در ایستگاه هی متروی پایتخت، ماموران گشت انتظامی هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) متوجه رفتار مشکوک یکی از مسافران شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع، مدتی متهم را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: متهم در بازجویی صورت گرفته پاسخی درستی به سوالات پلیس نمی داد که برای تحقیقات بیشتر به ایستگاه پلیس منتقل شد.

فرمانده یگان انتظامی مترو تصریح کرد: در بازرسی از کوله پشتی متهم، تعداد 4 سکه طلای عتقیه مربوط به دوره قاجاریه کشف شد.سرهنگ راقی گفت: با اعتراف متهم و کشف سکه های طلای عتقیه، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

 

 

 

 

**

ارتکاب تخلفات ساکن ، بروز بی‌نظمی در جریان ترافیکی را در پی دارد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت : نکته قابل توجه در خصوص معابر مرکزی، تخلفات ساکن است که باعث اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می‌شود.

 سرهنگ " محمد رازقی " درباره وضعیت ترافیکی روز سه شنبه اول خرداد گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ترافیک در بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ‌فصل‌اله، نواب و بابایی سنگین‌تر از روزهای عادی است؛ همچنین در معابر و خیابان‌های داخلی شهر مانند آزادی، انقلاب و دماوند نیز بار ترافیک قابل توجهی وجود دارد.

رازقی متذکر شد: نکته قابل توجه در خصوص معابر مرکزی، تخلفات ساکن است که شامل مواردی همچون پارک دوبله، پارک در حریم تقاطع ها و پارک ها و در محل‌های غیرمجاز می‌باشد که باعث اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می‌شود، به‌نحوی که وجود یک تخلف در معبری کم‌عرض در سایر محورها مشکل ایجاد می کند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد:برای جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی ترافیکی و روان بودن جریان ترافیک در معابر مرکزی از ارتکاب این نوع تخلفات خودداری کنند.#

**

 

کشف 415 کيلو گرم مواد مخدر جاساز شده در کامیون

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت از کشف 415 کیلو گرم حشیش و تریاک جاساز شده در کاميون تریلر خبر داد.

 سرهنگ " محمد بخشنده " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از جنوب کشور به تهران را دارد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، کامیون مورد نظر را در اتوبان آزادگان شناسایی و پس از مدتی مراقبت ویژه، آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم، گفت: در بازرسی از این خودرو، 221 کيلو گرم حشيش و 195 کيلو و 500گرم ترياک که به طرز ماهرانه ای جا سازی شده بود، کشف شد.

به گفته وی، پرونده ای در این زمینه تشکیل و در دست بررسی است.#

**

دستگیری دزدان روزنامه فروشی های بهارستان

سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت، با اشاره به دستگیری 2 سارق که از کیوسک های روزنامه فروشی سرقت می کردند، گفت: با دستگیری این متهمان خواب به چشمان صاحبان کیوسک ها بازگشت.

سرهنگ جلیل موقوفه ای، ضمن تشریح این خبر، گفت: مدتی پیش تعدادی از صاحبان کیوسک های روزنامه فروشی در محدوده بهارستان و امیرکبیر، ضمن مراجعه به کلانتری 109 بهارستان، از سرقت تجهیزات داخل کیوسک های خود شکایت کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد که تا کنون چهار فقره سرقت از کیوسک های روزنامه فروشی در این محدوده صورت گرفته که بر این اساس ماموران کلانتری 109 برای تحقیقات وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد 2 سارق ضمن تخریب در و پنجره کیوسک ها، تمامی وسایل موجود در آن را سرقت کرده و با یک دستگاه وانت از محل می گریزند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، اظهار داشت: متعاقبا ضمن هشدار به صاحبان و کارگران کیوسک های روزنامه فروشی، آموزش های لازم برای پیشگیری از سرقت به آنها ارایه شد و همچنین تیم های گشت انتظامی کلانتری محل، در محدوده هایی که احتمال سرقت می رفت به گشتزنی پرداختند.

سرهنگ موقوفه ای، تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران موفق شدند این دو سارق را در حال سرقت از یک کیوسک روزنامه فروشی در خیابان اکباتان، شناسایی و دستگیر کنند.

به این ترتیب، هر دو متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از پنج کیوسک روزنامه فروشی اعتراف و ضمن اعلام این مطلب که به خاطر اعتیاد به مواد مخدر دست به سرقت می زنند، اذعان داشتند که با توجه به عدم وجود تجهیزات مناسب ایمنی در کیوسک ها به راحتی می توانستند از آن سرقت کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا در خصوص سرقت های احتمالی دیگر آنها تحقیقات انجام شود.

**

دستگیری 2 سارق با 106 قطعه اموال مسروقه

رئیس کلانتری 109 بهارستان، با اعلام خبر دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان امیرکبیر، گفت: از این متهمان هنگام دستگیری 106 قطعه اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ "کیومرث حسنوند"، گفت: با توجه به شکایت های متعدد شهروندان در خصوص سرقت از لوازم داخلی خودروهایشان در این محدوده تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از دوربین های نصب در محل های سرقت و همچنین تحقیقات از مالباختگان، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق همدست که شب های با هم اقدام به سرقت می کنند، صورت می گیرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس در محدوده هایی که احتمال داشت سرقت انجام شود به گشتزنی پرداختند تا این که در نهایت شب گذشته این اقدامات نتیجه داد و هر دو سارق در حال سرقت از یک خودرو شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس کلانتری 109، بیان داشت: هر دو متهم پس از دستگیری به همراه تجهیزات مسروقه ای که همراه داشتند به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و به همدستی با یک مالخر اموال مسروقه نیز اقرار کردند.

سرهنگ حسنوند، تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهمان 106 قطعه اموال مسروقه از جمله، 27 دستگاه ضبط با تجهیزات کامل، 45 دستگاه پنل ضبط، 6 عدد کیبورد رایانه، یک دستگاه رایانه خودرو (ECU)، چهار حلقه دی وی دی و 23 دستگاه کنترل ضبط خودرو کشف شد.

گفتنی است، در ادامه، با شناسایی محل اختفای مالخر اموال مسروقه که همدست این سارقان بود، وی نیز دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به همراه همدستانش به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 *

انهدام باند سارقان منزل با 20 فقره سرقت

رئیس کلانتری 161 ابوذر از شناسايي و انهدام باند سارقان منزل و اعتراف آنان به 20 فقره سرقت، خبر داد.

 سرهنگ "اردشیر نادری" گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد منزل در محله ابوذر و سرقت دینام کولرهای آبی، شناساسي و دستگيري سارقان در دستور كار قرار گرفت.

رئیس کلانتری 161ابوذر بیان داشت: در بررسي تصاویر دوربين هاي سطح حوزه استحفاظی، چهره فرد سارق که در تمامي فیلم های ضبط شده مشاهده می شد شناسایی و بدین ترتیب تصویر چهره وی در اختیار ماموران گشت انتظامی قرار داده شد.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته متهم حین سرقت مشاهده و دستگیر شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به 20 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: با اعتراف متهم، مالخر دستگیر و در بازرسي از مخفیگاه وی ، 14 دینام کولر مسروقه کشف و مالخر به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: كليه محل هاي سرقت و مال باختگان با راهنمايي سارق شناسايي و پرونده تكميلی به دادسرا ارسال شد. #

**

2برادر در پوشش دستفروشی، اقدام به سرقت تلفن های همراه می کردند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری 2 برادر خبر داد که در پوشش دستفروش و به بهانه فروش ساعت و ادکلن، اقدام به سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی می کردند.

سرهنگ "احمد نجفی"گفت: در 21 فروردین ماه سال جاری، وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی، به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل سرقت، مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد: ساعت 09:30 در حال عبور از خیابان فهیمی – نرسیده به بلوار اباذر بودم که یک جوان کت و شلواری، با پیراهن قرمز و موهای بلند قهوه ای رنگ، با مراجعه به من مدعی فروش ساعت، عطر و ادکلن شد؛ بنده عدم تمایل خود را برای خرید اعلام کرده، اما این جوان با اصرار و خواهش از من درخواست ثبت شماره تماسش در تلفن همراهم را کرد تا هر زمانی که قصد خرید عطر، ادکلن یا ساعت داشتم، با او تماس گرفته و او نیز با قیمتی مناسب، نسبت به تهیه سفارش من اقدام کند؛ به اصرار این شخص، تلفن همراهم را برای ثبت شماره تماس از جیب خارج کردم که به محض در آوردن گوشی، ناگهان این شخص که تا آن لحظه تصور می کردم واقعا دستفروش است، اقدام به قاپیدن گوشی ام کرد و سپس با پژوی 405 نقره ای رنگی که منتظر وی ایستاده بود، با نفر دوم که راننده ماشین بود، از محل متواری شد.

سرهنگ نجفی، درخصوص روند دستگیری متهمان، بیان کرد: در ادامه تحقیقات از مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پژوی 405 نقره ای و مالک آن شدند. ماموران اطلاع پیدا کردند که این خودرو، چندی پیش و به صورت قولنامه ای، چندین نوبت خرید و فروش شده است که نهایتا آخرین خریدار خودرو در شهرستان شهریار، منطقه " فردوسیه " شناسایی شد.

وی ادامه داد: با شناسایی تصویر آخرین خریدار خودرو به نام "سعید" (25 ساله) از سوی مالباخته، کارآگاهان با بررسی سوابق این شخص، اطلاع پیدا کردند که سعید از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به همین شیوه و شگرد است و آخرین بار نیز در استان خراسان رضوی – شهرستان مشهد، به اتهام سرقت به شیوه فوق دستگیر و روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همزمان با شناسایی سعید به عنوان یکی از سارقان، صاحب اصلی خودروی پژوی 405، با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی، بیان کرد که در زمان مالکیت خودرو، اقدام به نصب سیستم مکان یاب ( GPS ) روی خودرو شخصی اش کرده است؛ بلافاصله با بهره گیری از سیستم مکان یاب موجود روی خودرو، کارآگاهان موفق به شناسایی محل تردد خودروی متهمان در منطقه مسعودیه شده و با حضور در این منطقه، متهم را در حالی که با برادرش به همان شیوه و شگرد و در پوشش فروش عطر و ادکلن قصد انجام سرقتی دیگر را داشت، دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمان، عنوان کرد: باتوجه به دستگیری متهمان در صحنه ارتکاب سرقت، شناسایی تعدادی از شاکیان و مالباختگان، اعتراف صریح متهمان و نهایتا پراکندگی مناطق ارتکاب سرقت در شهر تهران، هماهنگی های لازم با مقام قضائی برای انتشار بدون پوشش تصاویر این 2 متهم انجام شده است؛ لذا از تمام شاکیان و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند، دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی در جنت آباد – خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند./

**

کشف بطری های نوشابه حاوی مواد مخدر

- رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم از دستگیری خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و 226 گرم انواع مواد مخدر جاسازی شده در بطری های نوشابه خبر داد.

سرهنگ "میر رضا بهرامی" گفت: در پی اطلاع از خرده فروشی فردی در محدوده خیابان ولی آباد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد، تصریح کرد: در بازرسی انجام شده مقدار یک کیلو 226 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل و سپس برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 **

سارق خودرو های لوکس تهران دستگیر شد

- فرمانده یگان امداد پایتخت از شناسایی سارق خودروهای BMW خبرداد و گفت: هنگام اوراق کردن یک دستکاه خوروی BMW دستگیر شد.

سردار "مسعود مصدق" ، گفت: ماموران واحد گشت انتظامي قرارگاه جنوب هنگام گشت زنی در خیابان خیام، متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو BMW بود.

وی بیان داشت: متهم بلافاصله دستگیر که در بازجویی اولیه، به سرقت خودروهای BMW اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سرقت خودروهای BMW و اوراق کردن آنها در گاراژها اقدام به فروش اموال استوکي آنان می کرد، گفت: سارق خودروهای مدل بالا برای تحقیقات بیشتر در اختیار کلانتری قرار گرفت.

**

سارقان باطری های شرکت مخابرات همراه اول دستگیر شدند

رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری دو مالخر اموال مسروقه و کشف 46 باطری شرکت مخابرات همراه اول و خودرو از آنان خبر داد و گفت : متهمان اقدام به خرید باطری های مسروقه شرکت مخابرات همراه اول و باطری های خودرو و دپوی آن در مغازه ضایعاتی می کردند.

سرهنگ "سید امین موسوی پور" گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی شرکت مخابرات همراه اول مبنی بر مالخری باطری های مسروقه آن شرکت توسط مالخر یا مالخران خیابان فدائیان اسلام، دستگیری متهم و متهمان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی ها و تحقیقات انجام شده، مشخص شد مالک یک مغازه ضایعاتی با همدستی پسر عمویش اقدام به خرید باطری های مسروقه و دپوی آن در داخل مغازه می کند.

وی با بیان اینکه در دو عملیات جداگانه تعداد 7 باطری مسروقه خودرو و تعداد 39 باطری شرکت مخابرات همراه اول از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: هر دو متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و ضمن پذیرش بزه انتسابی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

**

زوج سارق به شبی 3 فقره سرقت اعتراف کردند/

گ - رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری زوج سارق قطعات و لوازم داخل خودرو و اعتراف آنان به 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی صورت گرفته اقرار کردند شبی 3 فقره سرقت مرتکب می شدند.

 سرهنگ "مسلم قاسم آبادی " اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری 108 نواب، بررسي موضوع در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پس از انجام كارهاي تحقيقاتي و هدفمند سازي گشت هاي خود، موفق شدند ردپايی از حضور 2 سارق حرفه ای زن و مرد پیدا و متعاقب آن مخفیگاه آنان را در محدوده خیابان آذربایجان شناسايي کردند.

رئیس کلانتری 108 نواب گفت: همچنین در پایش اطلاعاتی به دست آمده، سارقان پس از سرقت قطعات و تجهیزات ،خودرو را در مخفیگاهشان پنهان می کردند.

سرهنگ قاسم آبادی با بیان اینکه زوج سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند، تصریح کرد : سارقان دستگير شده در تحقيقات پليسي و ارائه مستندات لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به اینکه شبی 3 فقره سرقت مرتکب می شدند به ارتكاب 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از مخفیگاه متهمان بیش از 132 قلم کالای مسروقه مانند: رينگ و لاستيک نو خودرو ،پتو مسافرتي، وسایل ورزشی، مدارک هویتی و اسناد مالکیت، ضبط خودرو، دوچرخه، پوشاک و ... کشف شد.#

**

کارمند قلابی در حوالی دادسرا دستگیر شد

رئیس کلانتری 112 ابوسعید، با اشاره به دستگیری یک کارمند قلابی در این محدوده، گفت: این جاعل کارمندنما به بهانه استخدام نیرو در مجتمع های قضایی، از مالباختگان مبالغی را اخذ و کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ "صادق ضرونی"، گفت: فردی با مراجعه به کلانتری، اعلام داشت: شخصی که مدعی بود از کارمندان عالی رتبه دستگاه قضایی است و می­تواند وی در قوه قضائیه من را استخدام کند مبلغ 350 هزار تومان اخاذی و قرار بوده مبلغ 450 هزار تومان دیگر نیز به وی بدهم؛ که دیگر پاسخگوی تماس های تلفنی نمی باشد؛ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده، مشخص شد، خبر صحت دارد و فرد موصوف که از مجرمان سابقه دار است و با پرسه زنی در اطراف مجتمع های قضایی با بیان اینکه کارمند عالی رتبه قوه قضائیه است و می توانند در قوه قضانیه نیرو استخدام کند، از طعمه ها اخاذی می کرده است.

وی گفت: متهم طی هماهنگی با مقام قضایی در حوالی یکی از مجتمع های قضایی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار