کد خبر: 902450
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
زني كه در جريان ارتباط پنهاني با اجير كردن دو آدمكش شوهرش را به كام مرگ كشانده، ماجرا را شرح داد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 19:30 دوشنبه 11‌دي‌ سال گذشته مأموران كلانتري 102‌پاسداران باتماس تلفني شهروندي از قتل مرد ميانسالي در خانه‌اش در خيابان شيان‌دوم حوالي لويزان با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه در طبقه چهارم آپارتمان مسكوني با جسدمرد 50‌ساله‌اي به نام ميثم روبه‌رو شدند كه با اصابت شش‌ضربه چاقو از پاي در آمده بود. با اعلام اين خبر قاضي سجاد منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت. بررسي‌ها نشان داد لحظه حادثه همسر و دختر هفت‌ساله مقتول در خانه نبوده‌اند و وي پس از حادثه در حالي كه خون زيادي از بدنش رفته بود خودش را به جلو در رسانده و از همسايه‌ها درخواست كمك كرده‌است.
تيم جنايي در بررسي‌هاي بعدي در محل حادثه يك جفت كفش مردانه و گوشي موبايلي كشف كردند كه با توجه به رد پاي خوني روي پله‌ها حكايت از اين داشت قاتل پس از حادثه با جا گذاشتن كفش‌ها و گوشي موبايلش با پاي برهنه فرار كرده است.
همچنين همسايه‌ها در تحقيقات ميداني اعلام كردند زماني كه فريادهاي دلخراش مرد همسايه را شنيده‌اند از خانه بيرون آمده و با جسد خونين ميثم جلوي در خانه‌شان روبه‌رو شده‌اند كه قادر به حرف زدن نبوده است.
تيم جنايي در نخستين گام از همسر مقتول تحقيق كردند. وي در ادعايي گفت: ما خانه يكي از بستگانم شب مهمان بوديم. شوهرم من و دخترم را به مهماني برد اما خودش به خانه برگشت. او با يكي از بستگانمان به نام اردشير كه پنج‌‌روز قبل از همدان به تهران آمده و در اين چند روز مهمان بود، قرار كاري داشت. ما مهماني بوديم كه همسايه‌ها موضوع را به ما خبر دادند و وقتي به خانه آمدم با جسد خونين شوهرم روبه‌رو شدم و وسايل جامانده در خانه هم متعلق به اردشير 27‌ساله است. بدين ترتيب مأموران براي دستگيري اردشير راهي خانه وي شدند كه دريافتند وي پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است.

بررسي تخصصي پليس راز جنايت را بر ملا كرد

از سوي ديگر مأموران در تحقيقات تخصصي دريافتند همسر مقتول از مدتي قبل با اردشير ارتباط پنهاني داشته است. بنابراين مأموران وي را بازداشت کردند و مورد تحقيق قرار دادند.
متهم ابتدا منكر جرم خود شد، اما وقتي با دلايل و مدارك روبه‌رو شد اعتراف كرد كه با همدستي اردشير نقشه قتل شوهرش را طراحي و اجرا كرده است.
وي گفت: اردشير از بستگان ما است. او ليسانس فيزيولوژي دارد و بيكار است. به همين دليل با شوهرم ارتباط داشت تا براي او كاري فراهم كند. رفت و آمد او به خانه ما ادامه داشت تا اينكه چند سال قبل در مسافرت تفريحي كه به كيش داشتيم اردشير هم با ما بود و از آن روز به بعد ارتباط و رفت و آمد او به خانه ما بيشتر و با شوهرم خيلي صميمي شد به طوريكه مدتي همراه ما زندگي كرد. در اين مدت شيطان مرا فريب داد و با او ارتباط پنهاني برقرار كردم. مدتي از ارتباط ما گذشت تا اينكه احتمال داديم شوهرم متوجه ارتباط پنهاني ما شده‌است. به همين دليل تصميم گرفتيم او را به قتل برسانيم و بعد با هم ازدواج كنيم. اولين نقشه قتل ما اين بود كه او را از روي بالكن خانه به پايين پرتاب كنيم و بعد وانمود كنيم كه شوهرم سقوط كرده است. اما به دلايلي موفق به اجراي اين نقشه نشديم. پس از اين تصميم گرفتيم ميثم را مسموم كنيم، اما احتمال داديم دست ما رو شود و گرفتار شويم و از اجراي اين نقشه هم منصرف شديم. سومين نقشه ما گذاشتن مقدار زيادي مواد مخدر داخل خودروي شوهرم بود. تصميم گرفتيم با اين نقشه او را به زندان بيندازيم و بعد طلاق غيابي بگيرم و با اردشير ازدواج كنم، اما هيچ كسي را پيدا نكرديم كه اين نقشه را عملي كند. در نهايت تصميم گرفتيم اردشير، دو نفر را اجير كند و شوهرم را به قتل برساند. شب حادثه طبق نقشه از قبل طراحي شده من كليد يدك خانه‌ام را به اردشير دادم و زماني كه شوهرم ما را به خانه بستگانم رساند همراه دو نفر اجير شده وارد خانه ما شدند و منتظر شوهرم بودند تا او را به قتل برسانند. من منتظر تلفن اردشير بودم كه يكي از همسايه‌ها تلفني حادثه را به من اطلاع داد. همه چيز طبق نقشه پيش رفته بود و به همين دليل من به مهماني رفتم تا مأموران به من مشكوك نشوند، اما اردشير وسايلش را در خانه جاگذاشت و اينگونه خدا دست ما را رو كرد.

شناسايي مردان اجير شده با بررسي دوربين مداربسته

مأموران در گام بعدي فيلم دوربين مداربسته محل حادثه را بازبيني كردند. دوربين چهره اردشير و دو مرد ديگر را ضبط كرده بود كه ساعتي قبل از حادثه وارد خانه مرد پولدار مي‌شوند و پس از حادثه هم سراسيمه از محل فرار مي‌كنند. در نهايت مأموران پس از گذشت بيش از سه‌ماه موفق شدند دو مرد اجير شده را شناسايي كنند تا اينكه چند روز قبل دو متهم را در مخفيگاهشان حوالي شهر ري بازداشت كردند.
دو متهم در بازجويي‌ها به قتل مرد پولدار با همدستي اردشير اعتراف كردند.
يكي از متهمان گفت: مدتي قبل از حادثه اردشير به سراغ من و دوستم آمد. او به دروغ گفت كه شوهر خواهرش خيلي مرد بدي است و هميشه خواهرش را كتك مي‌زند و قصد دارد او را تنبيه كند. قرار شد ما او را گوشمالي بدهيم و اردشير هم به هر كدام از ما 25‌ميليون تومان دستمزد بدهد. شب حادثه همراه اردشير وارد خانه مقتول شديم و در اتاق خواب منتظر او مانديم. وقتي مقتول وارد خانه‌اش شد به او حمله كرديم و او را با چاقو زخمي كرديم كه او با داد و فرياد به سمت در فرار كرد. در اين لحظه اردشير از اتاق ديگر بيرون آمد و ضربه نهايي را به او زد. از آنجايي كه با سر و صداي مقتول همسايه‌ها متوجه شده بودند اردشير وسايلش را در خانه جا گذاشت و با پاي برهنه فرار كرد.
متهمان براي ادامه تحقيقات به دستور قاضي منافي‌آذر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند. جست‌وجو براي دستگيري اردشير از سوي مأموران ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار