کد خبر: 854280
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و سه مترو تهران از امشب افزایش می‌یابد.
خبرگزاری میزان: قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و سه مترو تهران از امشب افزایش می‌یابد.
 
علی عبدالله پور در خصوص افزایش ساعات خدمات دهی مترو همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: از امروز تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (۲۶ خرداد)، ساعت مسافرگیری در خط ۱ و ۳ مترو تهران که در مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) قرار دارند افزایش می‌یابد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو با بیان اینکه ساعات کار مترو تهران در شرایط عادی تا ۲۲: ۳۰ است تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته است مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی در ایام برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطار‌ها در خط یک و سه مترو تهران حدفاصل ساعت ۲۲ و ۳۰ تا ۲۴، بیست دقیقه در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند.

گفتنی است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
ضمن تشکر از این اقدام باید کفت این کار ناقص است چون یعنی مردمی که خانه های انها در مسیر این دو خط هست استفاده کنند. افرادی که باید از دو خط 2 و 4 هم استفاده کنند محرومند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار