کد خبر: 842593
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
سه متهم به آدم‌ربايي كه پسر جواني را به خاطر اختلاف شخصي ربوده و به باغي در لواسانات برده و شكنجه داده بودند، بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل پسر جواني وحشت‌زده به اداره پليس رفت و از سه مرد جوان به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: ساعت 22 شامگاه گذشته يكي از بچه‌هاي محلمان به نام فريدون كه از اوباش محل است با من تماس گرفت و گفت: براي انجام كاري به قهوه‌خانه برادرم بروم. او گفت كه داخل قهوه‌خانه منتظر من است. وقتي به نزديكي قهوه‌خانه رسيدم، فريدون همراه يكي از دوستانش راه مرا سد كردند. به فريدون گفتم كه قرارمان در قهوه‌خانه بود، اما او از من خواست سوار خودرواش شوم و درباره اختلافي كه با او داشتم، حرف بزنم و من هم سوار خودروي او شدم. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بوديم كه متوجه شدم او به طرف بزرگراهي در حوالي شمال تهران حركت كرد.

آنها به اعتراض‌هاي من توجهي نكردند تا اينكه ساعتي بعد مرا به باغي در حوالي لواسانات بردند. داخل باغ با يكي از اراذل محلمان به نام شاپور روبه‌رو شدم كه فهميدم صاحب باغ است. مدتي بود از شاپور خبري نداشتم تا اينكه آنجا ديدم او خودروي خارجي و باغ بزرگي دارد. او وضعيت مالي خوبي نداشت، اما به خاطر كارهاي خلافي كه انجام مي‌دهد يك شبه پولدار شد. شاپور آنقدر وضع مالي خوبي دارد كه هر ماه خودروي خارجي مدل بالايي سوار مي‌شود و چندين نوچه هم براي خودش استخدام كرده است و من آن روز تازه متوجه شدم كه فريدون و دوستش نوچه او هستند. وي ادامه داد: شاپور وقتي مرا ديد، سيلي به من زد و از من خواست اختلافم را با فريدون تمام كنم. پس از اين فريدون و دوستش مرا به شدت كتك زدند و مرا مجبور كردند به پاي شاپور بيفتم و دست و پاي او را ببوسم. آنها از كتك خوردن‌ها و بوسيدن دست شاپور هم فيلم گرفتند و در نهايت ساعتي بعد مرا از باغ بيرون انداختند كه خودم را به سختي به تهران رساندم.

با طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم براي رسيدگي در اختيار مأموران پليس قرار گرفت. در حالي كه تحقيقات پليس اظهارات شاكي را تأييد مي‌كرد، مأموران سه مرد جوان را به اتهام آدم‌ربايي و ضرب و جرح بازداشت كردند. تحقيقات از متهمان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار