کد خبر: 779692
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
فرماندار ايلام از كاهش 30درصدي ابتلا به بیماری سالک در شهرستان مهران خبر داد.

مراد ناصری با بیان اینکه باید تلاش کرد که این بیماری را در مهران ریشه‌کن کرد، افزود: با توجه به اینکه مهران دروازه عتبات عالیات است لازم است که در رابطه با این موضوع اقدمات بیشتری انجام داد.

فرماندار مهران با بیان اینکه خوشبختانه در سال گذشته نسبت به سال قبل آن میزان ابتلا به بیماری سالک در شهرستان مهران 30 درصد کاهش یافته است، ادامه داد: این بیماری از لحاظ روانی و هم پوستی اهالی مهران را همواره آزاد می‌دهد.

وی گفت: اهمیت موضوع می‌طلبد که مدیران همه دستگاه‌های اداری شهرستان مهران تلاش کنند تا این بیماری در شهرستان مهار و ریشه کن شود.

ناصری افزود : رعایت اصول اولیه بهداشت فردی و نیز دفع بهداشتی زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر از موارد اساسی در کنترل این بیماری است.

وی ادامه داد: شهرستان مهران همواره مورد تردد زائران به عتبات عالیات، بازدید راهیان‌نور از مناطق عملیاتی، حضور تجار و رانندگان جهت صادرات به کشور عراق است و باید مسئولیت خود را در رابطه با کنترل و ریشه کن کردن این بیماری چند برابر کنیم.

فرماندار مهران گفت : اعضای شورای سلامت شهرستان با شناسایی و رعایت مسائل و مشکلات بهداشت عمومی با همکاری و تعامل ادارات ذیربط، شهرداری و به ویژه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار