کد خبر: 755741
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
هويت جسد مثله‌شدن زن جواني كه در دو منطقه پايتخت كشف شده بود، مشخص شد. اولين گزارش خبرنگار ما روز چهارشنبه، 27 آبان ماه منتشر شد.
شامگاه 25 آبان ماه بود كه رفتگران شهرداري تهران هنگام تخليه سطل زباله در خيابان شوش، نيم‌تنه انساني را كه در نايلون پيچيده شده بود، كشف و پليس را از ماجرا باخبر كردند.
لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 117 جواديه در محل حاضر شدند. پس از تأييد خبر بود كه قاضي بستان‌زاده، بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. بررسي‌هاي اوليه نشان داد نيم‌تنه متعلق به زن ناشناسي است كه پس از قتل و مثله‌شدن در سطل زباله رها شده است.  پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني تلاش تيم جنايي براي يافتن بقاياي جسد به كار گرفته شد تا اينكه ساعتي بعد به بازپرس خبر دادند مأموران كلانتري مولوي بخش ديگري از جسد را داخل سطل زباله‌اي كشف كرده‌اند. تحقيقات بعدي تيم جنايي نشان داد كه اين بخش از جسد هم متعلق به همان زن ناشناس است.
همزمان با انتقال اين بخش از جسد به پزشكي قانوني، عوامل تشخيص هويت با انگشت نگاري از جسد موفق به كشف هويت مقتول شدند. بررسي‌ها نشان داد زن جوان چندين سابقه كيفري در پرونده‌اش ثبت شده است. پس از شناسايي جسد، مأموران از خانواده مقتول ‌ براي شناسايي جسد دخترشان دعوت كردند تا در پزشكي قانوني حاضر شوند.
يكي از بستگان مقتول پس از شناسايي جسد گفت: مقتول معتاد به مواد مخدر بود به همين دليل از دوسال قبل به خانه‌شان رفت و آمد ندارم و خانواده وي هم از او بي‌خبر بوده‌اند تا اينكه الان جسدش را در پزشكي قانوني شناسايي كرده‌اند.
با شناسايي زن جوان تحقيقات جنايي كارآگاهان به دستور قاضي بستان‌زاده وارد مرحله تازه‌اي شد و مأموران در تلاشند تا راز قتل زن جوان را هر چه زودتر برملا كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار