کد خبر: 754778
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
كشف جسد مردي جوان و يك پسر بچه كنار سطل‌‌ زباله در شمال پايتخت، معماي تازه‌اي پيش روي بازپرس ويژه قتل تهران قرار داد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 2 بامداد ديروز قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري باغ‌فيض از كشف جسد مرد و پسري در حوالي اشرفي اصفهاني با خبر شد. پس از آن بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه كه كوچه محمد ابراهيم نام دارد، حاضر شدند. تيم جنايي در نخستين گام در اين كوچه تاريك با جسد خونين مردي حدوداً 37 ساله و جسد پسري حدوداً هشت ساله كنار سطل زباله‌اي روبه‌رو شدند كه هيچ مدرك هويتي همراه نداشتند. مأموران در بررسي صحنه حادثه متوجه شكستگي پاها و دست‌ها و قفسه سينه دو مقتول شدند كه با اصابت جسم سخت يا به خاطر سقوط از ارتفاع به كام مرگ فرو رفته بودند. همچنين معلوم شد دو جسد، لباس خانگي به تن دارند و بدون كفش در اين مكان رها شده‌اند كه حكايت از آن داشت که آنها در مكان ديگري به قتل رسيده‌اند و پس از آن عامل يا عاملان حادثه آنها را به اين مكان منتقل كرده‌اند.
مردي كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: خانه‌ام در اين نزديكي است. لحظاتي قبل در حال عبور از اين كوچه تاريك بودم كه دو جسم كنار سطل زباله نظرم را به خودش جلب كرد. كنجكاو شدم و به طرف سطل زباله رفتم كه متوجه دو جسد خونين شدم. خيلي ترسيده بودم به طوري كه ناخودآگاه فرار كردم، اما ثانيه‌هاي بعد به رستوراني كه در آن نزديكي است، رفتم و با كارگران آنها به اينجا آمديم كه با پيكر نيمه جان اين مرد و پسر روبه‌رو شديم. آنها هنوز جان داشتند، اما توان حرف زدن نداشتند و فقط اين مرد لب‌هايش را تكان مي‌داد و قصد داشت حرفي به ما بزند كه فوت كرد. پس از آن بلافاصله موضوع را به پليس خبر داديم. يكي از كارگران رستوران هم گفت: من بيدار بودم كه اين مرد هراسان در شيشه‌اي رستوران را زد. وقتي در را باز كردم به من گفت كه دو جسد خونين را كنار سطل زباله ديده است. من و يكي ديگر از دوستانم به همراه اين مرد به محل حادثه آمديم كه با اين صحنه روبه‌رو شديم، اما وقتي پليس و اورژانس رسيد، هر دو فوت كردند.
همزمان با ادامه تحقيقات، جسد مرد جوان به همراه پسر بچه به دستور قاضي حسين‌پور براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن هويت و علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد. كارآگاهان تحقيقات گسترده‌اي براي روشن شدن زواياي پنهان مرگ اين دو مقتول آغاز كرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار