کد خبر: 518346
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۳
 مدیر عامل برج میلاد با بیان اینکه این برج روزانه پذیرای 2000 بازدید کننده است، به تشریح ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد پرداخت.
 
به گزارش ایسنا، فرزاد هوشیار با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تا 16 فروردین افزود: یکی از ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد ، برگزاری تورهای تهران گردی در دو بخش تورهای تهران گردی بافت تاریخی و تهران گردی موزه ای است و ما در این خصوص آمادگی پذیرش 250 نفر را روزانه داریم .
 
وی گفت : بیش از 100 غرفه با برنامه های مختلف فرهنگی در برج میلاد طراحی و هم اکنون در حال اجرا هستند .
 
هوشیار افزود: در حوزه تورهای تهران گردی در بافت تاریخی شهروندان را به منطقه 12 برده و از بیش از 30 نقطه تاریخی بازدید می کنند و در این مسیر از سه برج طغرل به صورت رایگان، برج آزادی با تخفیف و ویژه و برج میلاد نیز بازدید می کنند و در بخش بازدید موزه ای از باغ موزه دفاع مقدس ، قصر و سایر باغ موزه های دیگر تهران بازدید می کنند که در این مورد 100 دستگاه خودرو و اتوبوس های ویژه برای بازدید کننده های برج میلاد در نظر گرفته ایم.
 
هوشیار در ادامه با اشاره به برگزاری 100 غرفه در برج میلاد ، به چادرهای عشایر ، سفره های هفت سین اقوام ایرانی ، آیین های اقوام ایرانی ، غذاها و تنقلات اقوام و عشایر ایرانی اشاره کرد و گفت : در بخش دوم سوغات استان ها بیش از 30 غرفه طراحی شده ، همچنین در حوزه صنایع دستی 20 غرفه مد نظر قرار گرفته است.
 
وی با بیان این که در حوزه زیست محیطی برج میلاد شاهد حضور حیوانات ایرانی اعم از شتر مرغ، شتر 2 کوهان، حیوانات وحشی و اهلی، پرندگان مختلف و طوطی هایی که از سراسر جهان در باغ طوطی قرار دارند هستیم، تصریح کرد: همچنین فضاهایی برای ایستگاه های ورزشی مانند فوتبال دستی ، تنیس روی میز، اسکواش، ورزش های رزمی ، دوچرخه سواری، اسکیت و... دیده شده که بخش عمده ای از آن ها به صورت رایگان عرضه می شود.
 
مدیر عامل برج میلاد اضافه کرد: همچنین برنامه نوروز ملل با حضور بیش از 10 کشور با آیین های نوروزی و حوزه فرش های ایرانی از 10 استان با بافت های عشایری در برج میلاد برگزار می شود.
 
هوشیار افزود: در حوزه کودک و نوجوان، قلعه توپی، بازی های بومی و محلی ایرانی که بخشی به دوران قاجار و بخشی به دوران معاصر مربوط است برگزار می شود. در بخش تفریحات و سرگرمی ها نیز بیش از 40 غرفه راه اندازی شده است. همچون سایت اسب دوانی، ورزش های هوایی ، بازی های رایانه های ، ایستگاه ماشین های قدیمی و بازی های بومی و محلی برای بزرگسالان.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری سفره هفت سین کشور در باغ هنرهای ایرانی و برگزاری برنامه های هنری مانند پرده خوانی، نمایش نامه خوانی، اظهار کرد: بخش عمده برنامه های ما به صورت رایگان برگزار می شود و تلاش ما این است که برج میلاد به عنوان یادمان ملی ایرانیان بتواند با اجرا این برنامه ها پذیرای گسترده هموطنانمان در بازدید از این برج باشد و اقشار مختلف مردم را جذب کند.
 
مدیر عامل برج میلاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از چهار فیلم در ایام نوروز در برج میلاد در حال اکران است، گفت: شهروندان می توانند از موزه سکه، گالری هنری، گنبد آسمان، قسمت رستوران گردان برج و vip به اضافه ایستگاه های دوچرخه سواری و سینمای شش بعدی ، باشگاه پینت بال و فضاهای تفرجگاهی اطراف برج میلاد بازدید به عمل آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار