کد خبر: 514886
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
جوان آنلاین:  پخش مستندی از صدا و سیما کافی بود تا یک بار دیگر جریان ضد انقلاب به هم بریزد و مجبور شود با واکنش‌های مختلف به فرافکنی و تطهیر خود بپردازند.

سایت سحام‌نیوز متعلق به کروبی در تاریخ ۸ اسفند درصدد پاسخ‌گویی برآمد و با لحنی افشاگرانه به مخاطبان خود اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک پاسخ مفصلی به این مستند خواهد داد تا اینکه پس از گذشت چند روز پاسخ مفصل این سایت از زبان خانواده کروبی منتشر شد.

به گزارش مرصاد، محمود زمانی اعتراف کرده که به طور همزمان با سرویس‌های اطلاعاتی غرب شامل آمریکا و انگلیس، اپوزیسیون و ضدانقلاب خارج از کشور و همچنین جریان داخلی که مربوط به فتنه سال ۸۸ می شود در ارتباط بوده است.

طیف‌های مختلفی از عناصر ضدانقلاب و دست‌اندرکاران آنان که ارتباطی نیز با سران فتنه در داخل کشور داشتند در این فتنه دخیل بودند.

با نگاهی به نامه خانواده کروبی سوالاتی مطرح شود که توجه به آنها نکات جالبی را نمایان می کند، البته رابطه کروبی با عناصر ضدانقلاب مهمترین دلیل برای خارجی بودن فتنه ۸۸ بوده و دور از

چند سوال مهم از خانواده محترم کروبی

در نامه خانواده کروبی آمده است: "رسانه ملی به سفارش دستگاه های امنیتی در برنامه ای آماتور و پر از خطا و اشتباه با عنوان مثلث، اتهام هایی علیه آقای کروبی و مردم معترض مطرح کرد. در این سناریوی نخ نما شده و تکراری اینبار فردی بنام محمود زمانی، متن فیلمنامه ایی را قرائت کرد که بر اساس آن حوادث پس از انتخابات به سازمان های جاسوسی دول بیگانه ارتباط داده شد"

سوال اول: این همه واکنش و دستپاچگی برای یک سناریوی نخ نما و برنامه ای پر ازخطا و اشتباه اتفاق افتاده است؟ و آیا این زلزله و تکاپو در ضدانقلاب برای همین برنامه آماتور و نخ نما است؟


سوال دوم: با این همه ادله و شواهد روشن که یکی پس از دیگری از فتنه ۸۸ رو می شود شما منکر این هستید که فتنه ۸۸ مرتبط با سازمان ها و گروه های ضد انقلاب بوده است؟ چگونه ادعاهای بی پایه و اساس در انتخابات از سوی عناصر فتنه برای شما قابل قبول است ولی این همه سند روشن را نمی بینید؟ چقدر سند برای شما کفایت می کند؟

در قسمت دیگری از نامه به موضوع درخواست پول اشاره شده است: "بر خلاف ادعای مطرح شده هیچگونه کمک مالی در ستاد و یا دفتر از نامبرده دریافت نگردیده"

سوال سوم: از مستند و سند هم که بگذریم آیا سوابق آقای مهدی کروبی در دریافت پول از شخصی مثل جزایری که خود ایشان بدان اعتراف کرده است پذیرش آنکه وی در انتخابات ۸۸ نیز بر مشی خود استوار مانده باشد موضوع عجیب و دور از ذهنی است؟


سوال چهارم: آیا هزینه میلیاردی کروبی در انتخابات ۸۸ قابل انکار است؟
محمود زمانی در مستند مثلث به نقش رابط اشاره میکند " در قضایای سال ۸۸ من به عنوان رابط آقای کروبی و آقای اردشیر امیرارجمند به عنوان نماینده آقای موسوی به عنوان رابط با خارج از کشور و اپوزیسیون خارج از کشور در ارتباط بودیم من در داخل مرتب با آقای کروبی ملاقات می‌کردم و نظرات اپوزیسیون خارج از کشور را به ایشان منتقل می‌کردم و همچنین نظرات ایشان رو به آنها ، ملاقات‌های من با آقای کروبی کاملاً در یک فضای خصوصی برگزار می‌شد".

سوال پنجم: آیا ارائه سند سازماندهی و حضور تقی کروبی فرزند مهدی کروبی در جلسات گروهک های تروریستی و برانداز به همراه اردشیر امیر ارجمند گواهی بر ادعای فوق نیست؟+سند

 

(سند حضور گروهک تروریستی منافقین ، توده ، فدایی خلق،سلطنت طلب ، تقی کروبی و اردشیر امیر ارجمند)


(سند جلسه مشهور به ۷ اسفند در پاریس برای رفع حصر سران فتنه و حضور تقی کروبی فرزند مهدی کروبی)

سوال ششم: آیا بیانیه ۱۴ فوریه ویکتوریا نولند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حمایت از موسوی و کروبی افشای روابط پیچیده فتنه با خارج از کشور نیست؟


(سند حمایت صریح سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از سران فتنه)

خانواده کروبی در نامه اعتراضی به پخش مستند به موضوع قتل های زنجیره ای اشاره کرده است که ارتباط آن با مستند مثلث معلوم نیست و برای اثبات ادعای خود خاطرات چاپ نشده مهدی کروبی را عنوان نموده است که یکی از مسئولان وقت وزارت اطلاعات با پدر آنها دیداری داشته و برای مدیریت بازتاب قتل های زنجیره ای با پدر آنها مشورت کرده است.

خوب است بدانید حوزه مشورت در ارگان های امنیتی با بالاترین رتبه در آن سازمان صورت میگیرد و این مرسوم در همه کشورها است و نهایتا موضوع در شورای امنیت ملی مطرح می گردد.

سوال هفتم: آیا وزارت خانه فخیم و با درایتی مانند وزارت اطلاعات طرف مشاوره خود را رییس وقت مجلس میداند (مهدی کروبی)؟ آن هم مجلس ششم!

سوال هشتم: صحت این خبر همانند ادعای پدر شما مبنی بر تجاوز در زندان است؟

سوال نهم: آیا از پدر خود پرسیدید چرا به خاطر ادعاهایی از این دست سوژه رسانه های بیگانه و ضد انقلاب شده است؟

سوال ...

در پایان و جمع بندی سوالات ، به گوشه ای از خیانت و جنایت سران فتنه اشاره میشود که هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد امید است دستگاه قضا با رسیدگی سریع به جرایم آنها باعث خوشحالی مردم شود.

شایعه تقلب و سازماندهی اغتشاش بعد از انتخابات، شایعه تجاوز در زندان های ایران بدون اینکه یک برگ سند ارائه شود، همراهی با جریان های ضد انقلاب و دولت های استکباری، پیوستن به فتنه گران و حمایت مالی و معنوی از آنان در ایام فتنه، شرکت در فراخوان ضد انقلاب مانند ۱۳ آبان ۸۸، شرکت در مراسم درگذشت آقای منتظری در قم و دستاویز قرار دادن آن برای اقداماتی عیله نظام، تمجید و حمایت از فتنه گران در روز ۶ دی ماه ۸۸ (عاشورای ۸۸)، فراخوان ۲۵ بهمن ۸۹ و همراهی با تمام گروه های تروریستی و برانداز، دعوت به آشوب و اغتشاش و ناآرامی در تهران، تهیه خوراک تبلیغاتی رسانه های اسراییلی و آمریکایی، سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور کاهش قدرت منطقه ای و جهانی قسمتی از جنایت و خیانت سران فتنه بوده است که بد نیست مستحضر باشید مستند مثلث فقط بیانگر گوشه ای از خیانت سران فتنه به امام، انقلاب و ملت ایران است.

ای کاش پدر خانواده کروبی حرمت امام و لباس روحانیت را حفظ می کرد تا مضحکه و دستاویز دوست و دشمن نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار